- Parteneriatul lansează la nivel global Peroni Libera 0.0%, un brand de bere fără alcool, elegant și aspirațional, aducând împreună două branduri emblematice de lifestyle, care împărtășesc valori comune precum pasiunea, stilul și integritatea.
- Colaborarea este anunțată înaintea debutului Campionatului Mondial de Formula 1™️ din 2021, care va marca reîntoarcerea mult-așteptată a echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant.
- Parteneriatul este în linie cu obiectivul companiei Asahi Europe & International de a avea în portofoliul său 20% produse fără alcool, până în 2030. Peroni Libera 0.0% invită consumatorii să se simtă liberi să trăiască fiecare clipă, în siguranță și cu stil, inspirându-i să opteze pentru o calitate excepțională și un consum moderat, oferindu-le o alegere aspirațională care se potrivește stilului lor de viață.
- Peroni Libera 0.0% va fi disponibilă la evenimente prestigioase din calendarul curselor de Formula 1™️ la nivel global, inclusiv în caravanele de turneu ale echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant de la fiecare Grand Prix, precum și la o serie de activări dedicate consumatorilor noi și celor existenți.
Peroni Libera 0.0%, brandul de bere fără alcool Super Premium, anunță astăzi un parteneriat pe termen lung, multianual, cu echipa de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant.
Noul parteneriat marchează lansarea la nivel global a Peroni Libera 0.0%, un brand de bere fără alcool, aspirațional și elegant, precum și mult-așteptata reîntoarcere a echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant în acest sport, după mai bine de 60 de ani.
Peroni Libera 0.0% va juca rolul principal în această asociere, prezentând astfel produsul fără alcool unei audiențe globale. Peroni Libera 0.0% va fi disponibilă la evenimente prestigioase din calendarul curselor de Formula 1™️ la nivel global, inclusiv în caravanele de turneu ale echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant la fiecare Grand Prix, precum și la activări elegante, dedicate consumatorilor, care vor avea loc în centrul orașelor.
Parteneriatul este o inițiativă-cheie pentru obiectivul ambițios al companiei Asahi Europe & International de a avea în portofoliul său 20% produse fără alcool, până în 2030. Peroni Libera 0.0% este creată cu pasiune și fler italian, fiind o bere proaspătă și răcoritoare, cu 0.0% conținut de alcool.
Logo-ul Peroni Libera 0.0% va fi afișat cu mândrie pe mașinile și pe echipamentele echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant, pe parcursul sezonului, acestea urmând a fi dezvăluite publicului miercuri, 3 martie 2021. Parteneriatul este aliniat cu obiectivele companiei Asahi Europe & International legate de consumul responsabil și este poziționat perfect pentru a susține cererea crescută a consumatorilor pentru băuturile fără alcool. Peroni Libera 0.0% invită consumatorii să se simtă liberi să trăiască fiecare clipă, în siguranță și cu stil, inspirându-i să opteze pentru o calitate excepțională și un consum moderat, punându-le la dispoziție o opțiune aspirațională care să se potrivească stilului lor de viață.
Brandul se va asocia de asemenea cu echipa de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant și va crea o campanie de conținut de-a lungul întregului sezon, cu scopul de a oferi informații despre echipă și sport, aducând fanii Formulei 1™️ și publicul interesat de lifestyle mai aproape ca niciodată de cele mai frumoase momente ale acestui sport.
Primul film care prezintă acest parteneriat, lansat astăzi, îi are ca protagoniști pe piloții echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant, Sebastian Vettel și Lance Stroll, care își dezvăluie motivația interioară și flerul, precum și ceea ce îi inspiră să exceleze la vârful acestui sport.
Lawrence Stroll, Președintele Echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant, a declarat:
“Suntem încântați să urăm bun venit mărcii Peroni Libera 0.0% în familia Aston Martin Cognizant Formula One™️ și suntem bucuroși că două branduri atât de mari vor fi partenere încă de la startul reîntoarcerii istorice a echipei Aston Martin în eșalonul cel mai înalt al curselor automobilistice, după o absență de 61 de ani. Acest parteneriat este un stimul în plus pentru echipă înaintea noului sezon și o ocazie să alăturăm două branduri emblematice într-o călătorie unică în Formula 1™️. Suntem nerăbdători să includem Peroni Libera 0.0% în echipa noastră și să realizăm ambițiile de creștere globală a brandului, prin platforma de Formula 1™️.”
Richard Ingram, Global Brands Director, Asahi Europe & International, a completat:
“Acesta este un moment-cheie pentru Peroni Libera 0.0% și o ocazie de a oferi consumatorilor brandul nostru de bere fără alcool prin intermediul platformei de Formula 1™️. Prin parteneriatul cu echipa de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant, suntem convinși că vom crea o alianță a două branduri iconice cu sinergii fantastice în jurul stilului, al tradiției și pasiunii. Deoarece preocuparea pentru sănătate și starea de bine continuă să fie un vector de inovație în categoria de bere, acest parteneriat va crește notorietatea Peroni Libera 0.0%, pentru ca aceasta să rămână alegerea numărul unu a celor care caută o opțiune fără alcool ca parte a stilului lor de viață echilibrat. De-abia așteptăm să spunem această poveste întregii lumi de-a lungul sezonului de Formula 1™️ din 2021 și mulți ani de acum înainte.”