Marca italiană super premium Peroni Nastro Azzurro lansează o nouă bere fără alcool, care oferă același gust proaspăt, răcoritor și calitatea superioară italiană a Peroni Nastro Azzurro, acum cu 0,0% alcool.
- Noul Peroni Nastro Azzurro 0,0% oferă aceeași experiență ca Peroni Nastro Azzurro, cu un gust proaspăt, răcoritor și 0,0% alcool.
- Peroni Nastro Azzurro 0,0% este lansat oficial în 28 de țări.
- Noua variantă fără alcool este cea mai mare inovație a Peroni Nastro Azzurro până în acest moment, cu peste 20 de milioane EUR investiți în tehnologii pentru a dezvolta Peroni Nastro Azzurro 0,0% și a asigura un gust în același registru cu berea Peroni.
- Lansarea Peroni Nastro Azzurro 0,0% va fi susținută de o campanie globală de marketing complet integrată.
- Noul produs din portofoliul super premium marchează un pas important către inițiativa Asahi Legacy 2030, pentru ca produsele fără alcool să reprezinte 20% din gama Asahi Europe & International.
- Logo-ul și brandingul Peroni Nastro Azzurro 0,0% vor apărea pe tot parcursul sezonului de Formula 1™ pe mașina de echipă Formula 1™️ Aston Martin Cognizant, iar parteneriatul dintre cele două mărci emblematice continuă pentru al doilea an.
Marca de bere italiană super premium Peroni Nastro Azzurro lansează în luna aprilie o nouă variantă fără alcool, Peroni Nastro Azzurro 0,0%.
Peroni Nastro Azzurro 0,0% poate fi recunoscută imediat deoarece este produsă utilizând ingrediente de aceeași calitate, pentru a crea același gust cu care consumatorii noștri sunt obișnuiți, cu 0,0% alcool. Testele efectuate cu ajutorul consumatorilor au indicat că 90% dintre degustători au simțit că aroma se potrivește cu cea a Peroni Nastro Azzurro1.
Compania Birra Peroni a implementat o nouă tehnologie în fabrica sa de bere din Roma pentru a obține Peroni Nastro Azzurro 0,0%, care urmează îndeaproape profilul de aromă al emblematicei beri Peroni Nastro Azzurro, produsă cu pasiune și în stil italian din 1963. Această nouă tehnologie permite utilizarea rețetei și ingredientelor de bază folosite pentru Peroni Nastro Azzurro, iar doar după ce aroma caracteristică și profilul gustativ ale Peroni Nastro Azzurro sunt complet dezvoltate, alcoolul este îndepărtat cu grijă pentru a oferi gustul italian proaspăt și răcoritor.
Pe măsură ce tendința de a bea bere se schimbă la nivel global, Peroni Nastro Azzurro 0,0% răspunde cererii consumatorilor și este propusă pentru ocazii și momente sociale în care iubitorii de bere caută o bere cu un gust superior, cu 0,0% alcool. Datorită gustului efervescent, răcoritor și 0,0% alcool, consumatorii pot trăi fiecare moment pe deplin. Fie că se întâlnesc cu prietenii la un bar, că explorează străzile pline de soare în vacanță sau se bucură de timpul petrecut acasă, urmărind spectacolul de viteză din Formula 1™, nu există limite pentru când și unde se pot bucura de Peroni Nastro Azzurro 0,0%.
Campania internațională de marketing este lansată luna aceasta și prezintă gustul superior al Peroni Nastro Azzurro 0,0%, prin intermediul unui spot TV, precum și prin activări în social media, campanii outdoor și BTL în mai multe țări.
Spotul TV este filmat în frumosul oraș antic de coastă Ortigia, Sicilia, de către renumitul regizor de film Greg Ohrel, cunoscut pentru fascinantele sale videoclipuri și producția „Open Sicily” pentru Averna. Filmul publicitar „Back to Zero” prezintă o scenă subacvatică filmată în Padova, Italia, în cea mai adâncă piscină termală din lume, la aproximativ 41 de metri adâncime.
Noua bere fără alcool va apărea și pe mașina de echipă Formula 1™️ Aston Martin Cognizant. Parteneriatul multianual dintre Peroni Nastro Azzurro 0,0% și echipa britanică de Formula 1™️ ajunge acum în al doilea an.
Brandingul Peroni Nastro Azzurro 0,0% va înlocui Peroni Libera 0,0% pe mașină și întregul echipament al echipei, iar noua bere cu 0,0% alcool va fi servită la evenimente prestigioase din calendarul internațional al Formula 1™️, inclusiv în caravana echipei de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant la majoritatea Grands Prix-urilor și într-o serie de activări inovative în centrele orașelor selectate din Europa, menite să atragă consumatorii noi și actuali. Parteneriatul cu echipa de Formula 1™️ Aston Martin Cognizant continuă să joace un rol cheie în ambițiile companiei care deține brandul Peroni, Asahi Europe & International, aceea ca până în anul 2030 20% din portofoliu să fie dedicat produselor fără alcool.
„Ne bucurăm să lansăm în România Peroni Nastro Azzurro 0,0%, o bere fără alcool cu același gust proaspăt și răcoritor specific Peroni. Pasiunea italiană si tehnologia specială cu care este produsă la fabrica din Roma păstrează în Peroni Nastro Azzurro 0,0% profilul de gust unic Peroni, atât de apreciat de consumatorii noștri. Încurajăm alegerile responsabile, iar Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool reprezintă opțiunea ideală pentru a trăi din plin fiecare moment, oricând și oriunde”, a declarat Iulia Andreșoiu, Vicepreședinte Marketing Ursus Breweries.
Peroni Nastro Azzurro 0,0% este disponibilă de la mijlocul lunii martie, iar lansarea internațională, în 28 de țări, are loc în luna aprilie.