Adevăraţii gentelmeni moderni au de astăzi un nou loc de întâlnire – pagina de Facebook Chivas Regal Romania (facebook.com/Chivas.Romania). Susţinător al unor valori precum onoarea, loialitatea sau cavalerismul, Chivas îi invită pe cei ce rezonează cu acest univers să se alăture comunităţii online.
Pagina Facebook.com/Chivas.Romania se deschide cu The Pledge sau altfel spus cu promisiunea de a adera la valorile Chivas. Odată parte din comunitatea gentlemenilor moderni, membrii pot descoperi istoria brandului tradusă în imagini, dar şi alte informaţii exclusive dedicate bărbatului Chivas. Pentru început parteneriatul cu Festivalul de Film de la Cannes va fi marcat printr-o secţiune specială actualizată în timp real cu fotografii şi informatii din timpul evenimentului. Acesta este doar începutul activităţii Chivas Regal pe Facebook.
“Prezenţa în social media era urmatorul pasul logic în crearea unei comunicări integrate pentru Chivas Regal. Am urmărit întotdeauna să dezvoltăm acest brand pe toate canalele, iar prezenţa în online completează perfect strategia gândită impreuna cu echipa 2activePR. Ne vom folosi de noua platformă pentru a păstra o legătură cât mai strânsă cu fanii brandului şi sperăm să devină, în scurt timp, cea mai mare comunitate a gentlemenilor moderni din România”, a declarat Dumitru Titică, Director de Marketing Pernod Ricard România.
„Principala noastă provocare este să dăm viaţa valorilor Chivas Regal în mediul online. Deşi administrăm la ora actuală comunităţi de sute de mii de oameni, în acest caz accentul este pus pe calitatea conversaţiei şi construirea unui cont de facebook care să fie o sursă reală de inspiraţie pentru aspiring modern gentlemen”, declară Corina Bârlădeanu, General Manager 2activePR.
{mosloadposition user9}