Contul de media al companiei Pernod Ricard România, lider pe piaţa de băuturi alcoolice importate din România, a fost câștigat de Starcom MediaVest, parte a grupului Leo Burnett, în urma unei licitații desfășurate la începutul lunii septembrie. Agenția de media Starcom MediaVest va gestiona pentru compania franceză întreaga gamă de servicii specifice de media: consultanță și strategie, planificare, dezvoltare și cumpărare de media.
Compania Pernod Ricard este co-lider la nivel mondial în producția şi distribuția de băuturi spirtoase şi vinuri, având în portofoliu mărci de prestigiu precum Ballantine’s, ABSOLUT, Chivas Regal, Jameson, The Glenlivet, Beefeater, Havana Club, Wyborowa, Malibu, Martell, G.H. Mumm, Perrier-Jouët şi Jacob’s Creek.
“Suntem foarte bucuroși pentru votul de încredere acordat de Pernod Ricard. Începem această colaborare cu mult entuziasm și încredere în capacitatea echipei noastre de se ridica la nivelul prestigiului noului nostru partener.” a adăugat Alexandra Iavorschi, Managing Director Starcom MediaVest.
“Am derulat un proces de evaluare complex, inclusiv pe criterii mai puțin tradiționale pentru o agenție media, cum ar fi viziunea strategică a agenției, impactul anumitor branduri și campanii în structura de business a companiei și desigur propunerile de new media.”, a afirmat Dumitru Titică, Marketing Director, Pernod Ricard România.
Echipa dedicată acestui proiect din partea agenției Starcom MediaVest este formată din: Marian Petcu (Account Director), Radu Paul-Roman (Senior Media Planner), Alina Stănescu (Senior Non-TV Planner) și Silviu Toma (Digital Planner).
Din partea Pernod Ricard echipa este formată din: Dumitru Titică (Marketing Manager), Nicoleta Dumitrașcu (Brand Manager White Spirits), Irina Florea (Prestige Brands & PR Manager) și Bogdan Jianu (Junior Brand Manager Ballantine’s).