Antonia Noël, consultant şi trainer în comunicare şi relaţii interumane şi directorul Alta Vista Group, susţine cursul de formare profesională Performanţă prin Comunicare pe 31 ianuarie la Hotel Novotel, sala Lyon, Bucureşti, începând cu ora 9 h 30.
Cursul se adresează persoanelor cu funcţii de conducere, middle şi top management, directorilor/responsabililor HR, directorilor de formare profesională din organizaţii, antreprenorilor dar şi angajaţilor dornici să-şi dezvolte abilităţile de Comunicare şi management relaţional.
În cadrul cursului participanţii vor descoperi cele mai recente şi eficiente instrumente de Comunicare, menite să faciliteze relaţionarea între angajaţi dar şi cu mediul extern. Cu ajutorul scenarizării şi al tehnicilor de Comunicare relaţională Antonia va aborda teme precum poziţionarea strategică în raport cu angajaţii, construirea şi întreţinerea relaţiei, gestionarea situaţiilor conflictuale/de criză cu ajutorul comunicării relaţionale – cea maieficientă strategie de a soluţiona dificultăţile apărute în mediul organizaţional (companii mari sau mijlocii). Comunicarea relațională este un sistem de comunicare care te învață să îți maximizezi potențialul personal și profesional, prin identificarea fiecărei nevoi, dorințe sau direcții din cotidian. Îți oferă o mai bună înțelegere a colegilor sau clienţilor, pentru a încheia parteneriate mai rapid, a face vânzări mai ușor sau a negocia eficient.
„Pentru mulţi oameni a comunica pare uşor de realizat, dar foarte putini dintre cei care comunică reuşesc să stabilească relaţii în urma acestui proces. Dinferenţa dintre un manager şi un lider constă în capacitatea celui din urmă de a comunica eficient ştiind că seva oricărei organizaţii şi succesul ei pornesc de la comunicare. Nu-i niciun secret că actuala criză financiară a pornit de la criza relaţională, nesoluţionată eficient”, declară Antonia Noël.
La finalul zilei de training cei prezenţi vor şti să se poziţioneze corect în raport cu colegii/subalternii diferenţiând funcţia şi relaţia, gestionând optimal comportamentele sau situaţiile conflictuale, principala sursă de diminuare a performanţei în organizaţii. Participanţii vor dobândi unelte cheie de motivare a angajaţilor, vor conştientiza mijloacele ce le stau la îndemână ca manageri şi-şi vor construi profilul de leader cu ajutorul comunicării relaţionale.
Pornind ca jurnalist şi apoi specialist în comunicare, Antonia Noël şi-a perfecţionat experienţa în diverse domenii de activitate: media, publicitate şi organizaţii multinaţionale. Licenţiată în Comunicare la Nancy (Franţa) şi absolventă a Institutului de Jurnalismdin Tours (Franţa), Antonia Noël îmbină tehnicile jurnalistice cu cele mai actuale metode de comunicare pentru a crea strategii de motivare a angajaţilor şi a susţine workshop-uri pe teme de leadership, gestiune de stres, abilităţi de comunicare şi managementul relaţiilor interpersonale.
Antonia Noel esre Trainer CNFPA acreditat de Ministerul Muncii din România şi Formator în Mangementul Comunicării şi al Relaţiilor Interpersonale, acreditat de Institutul Internaţional ESPERE® din Paris.
Înscrierea si detalii la: //eveniment.antonianoel.com/.