In cursul acestei luni, la finalul evenimentului INTERACT Online au fost anuntati castigatorii IAB MIXX Awards Europe 2020. 2 campanii Romanesti pentru brandurile “5ToGo” si “Vola.ro” si-au adjudecat 4 trofee – un Gold si 3 Bronze, dintre cele 41 de campanii prezente doar pe shortlist din tari precum: Turcia, Polonia, Bulgaria, Rusia, Olanda, Grecia, Danemarca, pentru cele 18 categorii de concurs.
Este cel mai mare numar de premii castigate de campanii Romanesti la IAB MIXX Awards Europe pana acum.
La categoria Offline Digitalisation, campania “#nudoarluni” creata de agentia “The Onion Media” pentru “5 to go” a castigat trofeul Gold, iar inca 2 Bronze au fost castigate la categoriile Brand Advertising Campaign & Social Media.
“Suntem foarte bucuroși pentru recunoașterea internațională, mai ales pentru că ne confirmă faptul că prin campania #nudoarluni am reușit să creăm un nou mod de interacțiune ce a devenit driver pentru brandul 5 to go – Bogdan Mogoroașe si Lavinia Buzi – The Onion Media.
Cu aceasta ocazie, campania #nudoarluni si 5 to go au fost listati si pe AOTW .
Vola.ro, prin agentia Adequate si-a adjudecat un trofeu Bronze la categoria Search Advertising pentru campania “Search and beyond. Profitable growth of the market leader.”
“Acest premiu (precum si cele 4 nominalizari primite pentru campania Ieftinuarie) reprezinta un pas extrem de important si motivational pentru noi, ca agentie. Totodata, numarul de premii adjudecate de agentii si branduri din regiune demonstreaza faptul ca Romania si Europa de Est are capacitatea creativa si executionala de a concura de la egal la egal cu industria de publicitate din restul Europei. ” declara Witold Wrodarczyk de la Adequate.
IAB MIXX Awards Europe este competitia anuala care se desfasoara la nivel European si care recompenseaza cele mai bune campanii din mediul digital de pe continent. Anul acesta juriul a fost format din 17 experti, reprezentanti de top ai industriei digitale europene, din partea agentiilor, clientilor si a publisherilor europeni care si-au alocat timp pentru a analiza si discuta pe baza campaniilor inscrise pentru a decide castigatorii.
Andrei Dragu, Business Development Director la V8 Interactive, Vice-Presedinte al IAB Romania si Event Director al MIXX Awards Romania, parte a juriului European de anul acesta, declara: “Pentru mine personal, participarea in juriu, a fost o experienta extrem de interesanta care a venit la pachet si cu multa presiune, fiind primul reprezentant al Romaniei. Trebuie sa recunosc ca asteptarile mele moderate cu privire la “greutatea” cuvantului din EST mi-au fost cu mult depasite. Dinamica hotararilor si criteriile de jurizare au fost extrem de bine definite si aplicate, fara ca ele sa fie influentate de nimic altceva decat de evaluarea campaniilor. Rezultatul acestei conduite impecabile aduce in tara 4 trofee (printre care si un GOLD) si 8 nominalizari. Pe langa trofee si nominalizari, trebuie sa dezvalui si faptul ca am fost foarte aproape sa aducem in tara chiar Grand Prix-ul. Sper ca acest lucru sa se materializeze in cadrul urmatoarei editii. Anul acesta competitia locala a fost validata la nivel european, iar pentru acest lucru trebuie sa multumesc nu doar catigatorilor, ci tuturor participantilor si sponsorilor care au conturat aceasta formula de succes”.
Printre castigatorii anului 2020 la MIXX Awards Europe se numara: Publicis Media Turkey, Hype, proof., milklab, OMD, MeMo, Gemius and Verizon Media.
Marele premiu al concursului – GRAND PRIX-ul – a fost adjudecat de Eti Puf Music Academy, campanie elaborata de milklab / MG Media pentru Eti Puf
Editia din acest an a IAB MIXX Awards Romania va avea loc in ultimul trimestru al acestui an si va fi celebrata in cadrul Galei, organizata in mod traditional in luna noiembrie.