#GOWITHTHEFLAW
Ȋn timp ce întregul web este în căutarea perfecțiunii, Diesel celebrează imperfecțiunea în noua campanie GO WITH THE FLAW, regizată de François Rousselet
Diesel a militat întodeauna pentru schimbarea conformității. Uniformitatea din zilele noastre este în căutarea perfecțiunii, uitaţi-vă pe canalele social media: vacanța perfectă, pozele perfecte, viața perfectă, menținerea în eternul status quo. It’s going with the flow.
It’s time to GO WITH THE FLAW.
Într-adevăr, am spus FLAW. Nu flow. A fi diferit pentru că a fi #perfect/ #flawless se dă uitării. Mergi înainte cu ce ai, chiar dacă nu este idealul. Îmbrățișează ce nu poți controla. Găsește curajul să îți porți cu mândrie defectele, urcă pe scaunul din față și bucură-te de călătorie.
Este timpul să acceptăm greșelile, să fim pro remakes, să începem de la 0 fără să știm ce ne așteaptă. MERGI ÎNAINTE cu a fi nesăbuit, cu megalomania, cu shoppingul compulsiv, cu a fi leneș, cu a fi băgăcios sau uituc. Chiar și cu pielea ta arsă de soare.
„Aveam cincisprezece ani când mi-am făcut primii blugi cu mâna mea. Bineînțeles că nu erau perfecți. Dar asta îi făcea să fie speciali – și unici, ca tot ceea ce am făcut de-a lungul istoriei de până acum”, spune Renzo Rosso, fondatorul Diesel. „Mereu am fost atras de neconvențional pentru că asta te deosebește de mulțime.”
Un clip de François Rousselet, regizorul francez care a creat videoclipuri pentru Snoop Dogg, Madonna și Rolling Stones este în centrul campaniei GO WITH THE FLAW. În timpul scurmetrajului, Edith Piaf cântă provocator ‘Non, je ne regrette rien’, ȋn timp ce distribuția îmbrățișează disconfortul din viața de zi cu zi – și se ridică deasupra, râzând.
Întărzii mereu? Vei avea o intrare măreață. Sforăi în secret? Iubitul tău va avea muzică de fundal. Dansezi prost? Vei face senzație pe YouTube. Leneș? Nu îți vei irosi energia. Stilizează-ți defectele în ceva extra – fiindcă succesul se găsește în afara sferei comune. Perfecțiunea este overrated.
„A fi unic este mult mai frumos decât a fi perfect”, explică directorul artistic Diesel, Nicola Formichetti, al cărui casting cuprinde oameni care arată incredibil și care au trăsături aparte şi ȋntăresc mesajul de self-love. „Schimbă modul de a privi lucrurile astfel încât și răul să devină pozitiv, depășind astfel obstacolele și temerile. Vei avea cea mai bună viață posibil.”
Campania 2017 Toamnă-Iarnă a fost lansată într-un eveniment oficial la Beijing. Pentru această ocazie, Diesel, în urma unui parteneriat cu Chris Lee, un idol din industria muzicală chinezească, a dezvăluit o colecţie capsulă limitată care pledează pentru o abordare sinceră față de ego și pentru celebrarea imperfecțiunii.
Imaginile campaniei pentru panouri si print au fost realizate de Tom Sloan, în timp ce conceptul a fost realizat în colaborare cu agenția Publicis Italia.