Perfect Tour ofera, intotdeauna, clientilor sai cele mai recente si inovatoare servicii, la cele mai inalte standarde, unice pe piata din Romania, ceea ce ii diferentiaza de alte agentii de profil.
Perfect Tour vine in intampinarea clientilor cu numeroase facilitati si solutii cum ar fi dezvoltarea unei aplicatii care sa-i ajute pe acestia sa verifice starea vremii in orice destinatie din lume, aplicatia adresandu-se tuturor posesorilor de smart phone-uri prin accesarea link-ului www.perfect-tour.ro/vremea, dar si dezvoltarea unei aplicatii online pe site-ul oficial al agentiei www.perfect-tour.ro, unde orice vizitator poate urmari ce destinatii sunt accesate in timp real de catre ceilalti vizitatori.
Agentia Perfect Tour isi diversifica in permanenta gama serviciilor si implementeaza continuu tehnologii adaptate la cerintele clientilor. Printre multimea de avantaje care ii delimiteaza fata de concurenta se numara: serviciul de Call Center cu asistenta 24/7 – folosit pentru orice problema care necesita rezolvare indiferent de moment, serviciul prin care apelul unui client care are deja un agent preferat sa fie directionat automat catre acesta, precum si gratuitatea check-in on-line si alegerea celor mai bune locuri in avion. In anumite conditii, un agent Perfect Tour se poate deplasa la client pentru a-i furniza informatiile de care acesta are nevoie prin serviciul de VIP travel- consultanta privata.
De asemenea, in cadrul departamentului de Customer Care, clientii au posibilitatea de a completa chestionare pentru determinarea gradului de satisfactie al acestora referitor la procedura de rezervare, sejurul in sine si toate aspectele legate de vacanta respectiva.
Astfel, clientii Perfect Tour pot si chiar sunt invitati sa scrie propriile recenzii despre vacantele avute, iar aceste impresii sunt puse la dispozitia celorlalti clienti. La acestea, se adauga articolele de specialitate din revistele de turism sau din brosurile oficiale de prezentare.
Agentii Perfect Tour incurajeaza clientii sa dezvaluie experienta de calatorie avuta si, in acest context, fiecare neplacere sau plangere este tratata ca o oportunitate suplimentara de a dezvolta o relatie si mai buna cu clientul.
Pentru a fi mereu la curent cu tot ce este nou, clientii agentiei Perfect Tour primesc, in mod regulat, un newsletter care ii informeaza cu vesti din cadrul agentiei, oferte speciale sau destinatii potrivite pentru toate tipurile de vacante.