PepsiCo România a dat startul programului de internship “Butterfly Effect”, aflat la cea de-a patra ediție. 20 de tineri talentați vor fi selectați pentru prima etapă a programului, iar cei cu cele mai bune performanțe vor petrece perioada verii într-unul din departamentele Resurse Umane, Operațiuni, Marketing, Vânzări, Financiar sau IT. La finalul programului, cei mai performanți participanți vor fi recrutați în interiorul companiei. În cele trei ediţii anterioare, 45 de tineri au beneficiat de cursuri de formare in cadrul companiei, iar 13 dintre aceştia au rămas ca angajați, în diverse departamente. Tinerii interesați pot aplica pentru unul dintre cele 20 de locuri disponibile până la data de 30 aprilie 2013. Programul se va desfășura în perioada mai-septembrie 2013.
Candidatul ideal trebuie să fie student în anul doi sau trei (preferabil, dar nu obligatoriu), indiferent de facultate, să aibă capacitatea de a lua decizii, aptitudini de lider, spirit inovator, să fie orientat spre rezultate, cu abilităţi analitice dezvoltate, să fie etic, flexibil şi să aibă abilităţi de networking. De asemenea, candidaţii trebuie să cunoască foarte bine limba engleză.
Mai mult decât un program de internship, “Butterfly Effect” a fost creat ca o competiție între participanţi, oferind acestora posibiltatea de a câştiga noi cunoştinţe şi abilităţi la fiecare pas. Programul include 3 etape, create pentru a atrage (BIG), dezvolta (BOOST), filtra și recruta (BORN) tinerele talente.
- BIG (Business Institute for future Graduates) – etapă ce se va desfășura la sediul din București, pe teren și în fabricile PepsiCo, in perioada 13- 24 mai 2013; este susținută de o echipă internă, care va organiza training-uri și workshop-uri funcționale și va selecta, în același timp, cei mai potriviți dintre participanți pentru a trece la etapa urmatoare
- BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) – un program plătit de internship pe durata verii (iunie-august), destinat participanților selectați în prima etapă. Va avea loc la sediul din București, iar participanții vor avea ocazia să se implice în activitatea de zi cu zi a companiei.
- BORN (Building On Boarding for the Recruited Newcomers) – o perioadă de o lună (septembrie) în care participanții se vor familiariza în continuare cu compania PepsiCo, în urma căreia candidaţii au şansa de a rămâne ca angajaţi permanenți.
”Unul dintre proiectele de care mă ocup la PepsiCo și poate cel mai aproape de sufletul meu este Butterfly Effect Internship, primul astfel program din România al carui concept este 100% local, dezvoltat in-house. Butterfly Effect e o poveste frumoasă despre șanse acordate, despre pariuri câștigate, despre speranțe și despre oameni. Sunt mândră să lucrez astăzi cu participanți ai celor trei ediții anterioare și mă bucur că Butterfly Effect merge mai departe și în 2013. Aștept cu nerăbdare să continuăm cu o nouă generație de interni, cu o altă bătaie a unei aripi de fluture”, spune Antonia Iordache – East Balkans Commercial HR & Balkans Internal Communication Manager și Booster Coach în cadrul programului.
Pentru a aplica, tinerii interesaţi trebuie să acceseze www.PepsiCoJobs.ro, să încarce CV-ul, să trimită un eseu de maxim 1000 de cuvinte şi să completeze un scurt chestionar online.
Testimoniale ale participanților la “Butterfly Effect” în 2012, în prezent angajați ai PepsiCo:
Anastasia Costin (Sales Administrative Assistant) – În timpul acestui program de internship, mi-am schimbat complet percepția despre companiile multinaționale și despre oamenii care lucrează într-un astfel de mediu. Ceea ce m-a impresionat cel mai mult a fost dorința tuturor de a-și oferi ajutorul, indiferent de situația în care mă aflam. Am avut ocazia să ne confruntăm cu situații complet noi, încă de la începutul internship-ului, am învățat lucruri noi și am simțit că părerea noastră contează cu adevărat. Sunt nerăbdătoare să trăiesc viitoarele experiențe la PepsiCo.
Mihaela Mureşan – Junior HR Operations Specialist – Programul Butterfly Effect este o inițiativă grozavă, care mi-a oferit posibilitatea de a-mi pune provocări, de a-mi cizela capacitățile analitice, de a-mi exprima creativitatea și – cel mai important – de a cunoaște oameni cu adevărat extraordinari. Oamenii pe care îi întâlnești și abilitățile dobândite sunt greu de găsit în altă parte. Indiferent de departamentul în care lucrezi, până la finalul programului vei reuși să obții o bună capacitate de a lua decizii, o privire amplă asupra modului cum funcționează o companie profitabilă și, nu în cele din urmă, capacitatea de gândire neconvențională.
Diana Gheorghe – Maintenance Planner – PepsiCo înseamnă să faci parte dintr-o echipă. O echipă în care am învățat să-mi asum responsabilități și am putut să-mi dovedesc că pot obține reușite importante dacă îmi propun. Nu înseamnă doar muncă; înseamnă și legăturile pe care le formezi cu oamenii, cu familia care s-a format în această companie. În cadrul programului am avut norocul să am parte de susținerea morală a unui manager excelent și mentor răbdător, care m-a ajutat să cresc la fiecare pas, chiar și atunci când lucrurile deveneau mai dificile. Mulțumită celor învățate, încurajărilor și încrederii primite, am obținut o poziție permanentă în companie, un reușită pentru care sunt recunoscătoare.
{mosloadposition user9}