PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță o serie de modificări la nivel organizațional.
Gyuri Eperjessy a preluat rolul de Director Commercial Digital Products la nivel european. Gyuri va fi responsabil în acest rol de dezvoltarea următoarei generații de instrumente digitale de vânzare din Europa, în parteneriat cu echipele comerciale de la nivelul diviziei de business. Gyuri s-a alăturat PepsiCo în 2018 în calitate de Trade Marketing & Channel Strategy Senior Manager, conducând cu succes departamentele Trade Marketing și Business Development, iar din iulie 2021 a ocupat funcția de Senior Demand Accelerator Manager.
Oana Nuță a fost numită în funcția de DX Manager (Demand Accelerator Manager), raportând activitatea către Adrian Lăcătuș, Commercial Sr. Director. Anterior, Oana Nuță a ocupat funcția de East Balkans Snacks Marketing Manager. În acest nou rol, Oana va coordona echipele Trade Marketing, Insights și Perfect Store.
Oana este un specialist în marketing cu mai mult de 11 ani de experiență în Brand Management, Digital Marketing, strategie de brand și inovație de produs, dezvoltate în colaborările precedente cu branduri de top din FMCG și branduri de tutun, în roluri locale.
Eliza Calciu Șerban își va relua responsabilitățile în rolul de East Balkans Snacks Marketing Manager, după revenirea din concediul de maternitate în luna aprilie.
Eliza are o experiență profesională de peste 13 ani în marketing, mai exact în managementul categoriilor noi, inovarea de produs, strategia și managementul portofoliului de mărci pe care și-a dezvoltat-o în timp ce a lucrat cu brand-uri FMCG de top, în roluri la nivel local și global.