„Acum sunt pe +” este campania de comunicare a unei game complet noi de ambalaje lansată de Pepsi. De-a lungul timpului, Pepsi și-a obișnuit consumatorii cu inovații curajoase, iar acum adaptează local platforma globală Live for now, printr-o nouă linie pentru piața locală: 1,25 l, 1,75 l, 2,25 l și 2,75 l. Platforma „Acum sunt pe +” beneficiază de o campanie integrată de comunicare, ce are ca personaje principale patru tineri care-și spun povestea pe coloana sonoră creată de DeMoga Music, special pentru Pepsi.
Pepsi, primul gust de cola pentru români, aduce o inovaţie importantă în categoria în care activează, adaptându-şi perfect ambalajele la ocaziile cheie de consum ale categoriei de cola. Mai mult, Pepsi are acum o nouă identitate vizuală – prin forma, designul și culoarea ambalajelor, iar etichetele noii linii de ambalaje comunică fiecare ocazie de consum.
„Este o campanie care porneşte de la o analiză îndelungată a obiceiurilor de cumpărare şi consum. Modul în care am construit comunicarea îi are în centru pe tinerii care vor să trăiască clipa, să fie îndrăgostiți, să fie cu gașca, să se distreze la petreceri cu prietenii. De aici până la ideea campaniei pe+ nu a mai fost decât un pas, și 250 ml extra în sticlele Pepsi”, explică Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România. „Prin noile sticle Pepsi am reușit să găsim măsura potrivită pentru fiecare moment de consum al zilei, răspunzând unor nevoi concrete ale tinerilor. Fiecare moment are acum un ambalaj Pepsi dedicat: de la petreceri neplănuite, la după-amieze liniștite, de la zile alături de persoana iubită, la clipe de care te bucuri doar tu; oricare ar fi ocazia, Pepsi este alături de tine”, adaugă Adriana Nestoriuc.
Gama Pepsi „pe +” beneficiază de o campanie de comunicare ce include spoturi TV, execuții în magazine și OOH, având în centru gașca Pepsi. În fiecare spot Pepsi putem vedea tinerii români în ipostazele lor din viaţa de zi cu zi: cum trăiesc fiecare moment la maximum, cum se bucură de întâlnirile cu prietenii, de petreceri şi de momentele în doi. Spoturile sunt disponibile pe pagina YouTube Pepsi: Sunt pe plus cu 1,25 l; Suntem pe plus cu 2,25 l; Suntem plus cu 2,75 l.
Spoturile poartă semnătura regizorală a lui Iulian Moga, fiind realizate de casa de producţie Roco Media. Coloana sonoră este creată și interpretată de artiştii DeMoga Music: Marius Moga, Liviu Teodorescu, Alin Sterian, Ionuţ Vasilache , Loredana Cavasdan, Petre Ioachim, Romeo Bejan, Cristian Ungur, Liviu Teodorescu şi Loredana Cavasdan.
Echipa implicată în dezvoltarea campaniei de comunicare „Acum sunt pe +” este formată din:
– Călin Clej – Marketing Manager Beverages, Adriana Nestoriuc – Group Brand Manager CSD şi Alina Crăciunoiu – Assistant Brand Manager Pepsi, din partea PepsiCo România;
– Alecsandra Roman – Strategic Planner, Vlad Lazar – Creative Director, Cristina Pănăitescu – Art Director, Ana Vasilache – Copywriter, Bianca Dordea – Client Service Director, Delia Arghir – Account Director, Ionelia Crăciun – Account Executive şi Liviu Isop – AV Producer, din partea agenţiei de publicitate Graffiti BBDO.