Succesul PepsiCo la Effie continuă și în 2013, prin câștigarea a două trofee în cadrul celui mai important festival al industriei de publicitate locale. La gala EFFIE desfășurată luni seară, în categoria Băuturi Non-Alcoolice, compania a obținut un trofeu Gold pentru campania ”Pepsi-Cola. Și ieri. Și azi”, pentru brandul Pepsi și unul Silver pentru campania ”Chef de Viață” a brandului Prigat, ambele implementate alături de agențiile Graffiti BBDO, Xplain și Mediacom. Premiile Effie recompensează anual cele mai eficiente campanii de publicitate, prin prisma celor mai semnificative realizări: rezultatele în piață, și confirmă încrederea și aprecierea consumatorilor față de brandurile câștigătoare.
„Anul acesta am atins o nouă performanță: Pepsi a câștigat Gold Effie pentru al doilea an consecutiv, iar Prigat a obținut Silver Effie, ambele în categoria Băuturi Non-Alcoolice (cea mai competitivă), contribuind la consolidarea rezultatelor memorabile de anul trecut. Pasiunea echipei de a restabili Pepsi ca prima cola din România face ca „Pepsi-Cola. Și ieri. Și azi” să devină un manifest de brand, care, vară de vară, îi aduce împreună pe români printr-un puternic atașament emoțional, în timp ce repoziționarea Prigat confirmă valorile acestui brand într-o piață fragmentată, volatilă și competitivă”, a declarat Călin Clej, Marketing Manager Beverages, PepsiCo Romania.
În 2012, PepsiCo a primit trofeul cel mare al competiției, Grand Effie, pentru campania „Pepsi-Cola. Și ieri. Și azi”, implementată pentru Pepsi de agenția Graffiti BBDO.
Cea de-a zecea ediție Romanian EFFIE Awards a reunit 115 înscrieri, semnate de 29 de companii. Competiția include 28 de categorii, iar juriul este format din 50 de experți în domeniul marketing si comunicare.
{mosloadposition user9}