Iconicul brand PEPSI a pornit și în România pe un nou drum în fața fanilor și consumatorilor săi, intrând într-o eră dinamică, cu un nou design. Pentru a marca noua identitate de brand, PEPSI a colaborat cu Highlight Agency pentru a crea și implementa un eveniment deosebit ce a stat sub semnul tehnologiei și al modernismului.
Peste 300 de invitați din mass media, influenceri și consumatori au pătruns în noul univers PEPSI în primul spațiu imersiv de new media art din România. Aceștia s-au bucurat de o serie de proiecții imersive cu adevărat spectaculoase, menite să creeze experiențe inedite pentru fanii brandului.
Pornind de la brand purpose-ul potrivit căruia PEPSI este menit să provoace oamenii să aleagă distracția fără griji, cele doua echipe au căutat idei puternice care să dramatizeze conceptul de distracție, în diverse situații. Astfel, experiența imersivă a fost completată de o serie de happeninguri care au mers mână în mână cu filozofia brandului “Thirsty for More” și care au fost reunite de linia de modernism și interactivitate a întregului eveniment: dancing show cu costume luminoase, flair bartender show, giant selfie retroproiecție, etc. Toate aceste elemente puse cap la cap au reușit să creeze imaginea completă și să transpună brandul într-un nou univers plin de culoare, dinamism și spirit innovator. Pentru că PEPSI este un perpetuu creator de tendințe.
„Lansarea noii identități Pepsi în România este unul dintre cele mai importante milestones din istoria brandului. Ne-am dorit să avem un eveniment cu impact puternic atât în online, cât și în offline, și alături de Highlight Agency am reușit să construim o experiență unică pentru toți invitații noștri. Am apreciat abordarea inedită de a invita participanții (jurnaliști, influencers, clienți și consumatori) să se bucure de o experiență digitală imersivă prin care am făcut reveal la noua identitate vizuală, la care se adaugă zonele de branding și activări foto-video dedicate pentru social media. Mulțumim pentru suport tuturor agențiilor implicate în acest proiect,” a declarat Alexandra Burdulea, Senior Brand Manager PEPSI.
„Ne place să ne dăm frâu imaginației și este minunat când și brandul este unul ofertant. Am apelat la noile tehnologii, realitatea augmentată și new media pentru a scoate în evidență versatilitatea noii identități PEPSI. Ne-am pliat pe filosofia de brand și am vrut să aducem
enjoymentul cât mai aproape de fanii brandului, dar și să creăm o lume instagramabilă și care să atragă atenția influencerilor. La Highlight Agency ne propunem să fim deschizători de drumuri și să realizăm mereu evenimente inedite și memorabile, pentru toți participanții. De la ecranul creativ care a întâmpinat invitații, la cornerul foto și până la zonele de lounge și pupitrul DJ-ului, ne-am dorit o atmosferă dinamică, veselă și care să surprindă mereu plăcut,” a spus Floriana Filip, Senior Account Manager Highlight Agency.
Evenimentul face parte din campania PEPSI dezvoltată sub conceptul “Același gust grozav într-un nou design” cu focus pe promovarea noii identități vizuale. Planul de comunicare include un spot TV, outdoor, comunicare online și în social media, suport din partea ambasadorilor de brand, promovare în comerțul tradițional și modern și ecommerce.
Echipele agenție-client au fost formate după cum urmează:
Highlight Agency:
Ana Ailenei – Client Service Director
Florin Bădescu – Account Director
Floriana Filip – Senior Account Manager
Andreea Dobranici – Creative Director
Gabriel Coman – Copywriter
Alex Mihăilescu – Senior Art Director
Cristian Olteanu – Production Manager
Ioana Constantinescu-Production Assistant
Alex Petrea – Chief Operating Officer
Camelia Moroianu – Senior Events producer
Valentin Radu – Project Manager
Diana Filipescu – HR Assistant
PEPSI:
Alexandra Burdulea – Senior Brand Manager Pepsi
Gabriela Udrea – Brand Manager Pepsi
Alina Arecco – External Communications Lead