Brandul Pepsi a devenit partener The Institute – fondator al AdPrint, Internetics, Institute, The Magazine, Noaptea Agenţiilor şi organizator al Effie Awards România, Şcoala ADC*Ro şi „10 ani de creativitate românească”
Pepsi este partener pe întreaga platformă de evenimente marca The Institute. Aceasta conţine unele dintre cele mai importante evenimente şi festivaluri ale industriei de marketing şi comunicare din România.
“Acum 14 ani, când am început să organizăm festivaluri, ne doream competiţii puternice şi să reuşim să dezvoltăm comunităţi solide în jurul lor. Astăzi, ne bucurăm de recunoaşterea pe care o primim din industrie, dar şi de suportul unor parteneri importanţi, care s-au alăturat acestei platforme şi care înţeleg importanţa ei. Mă bucură faptul că Pepsi s-a alăturat partenerilor The Institute şi sper să facem proiecte frumoase împreună”, a declarat Andrei Borţun, CEO The Institute.
“Pepsi îşi doreşte prin această alăturare susţinerea proiectelor unei comunităţi creative bazate pe comunicare. The Institute reuneşte profesii care generează conţinut, genul de conţinut la care un brand ca Pepsi este atent. În plus, referinţele pe care le evidenţiază competiţiile şi evenimentele din această platforma sunt utile în general pentru acest domeniu. Am început anul trecut, punctual, cu Internetics, dar ne bucură parteneriatul incheiat cu The Institute”, a declarat Calin Clej, Marketing Manager Beverages, PepsiCo Romania.
Evenimentele The Institute s-au impus în industria de comunicare ca un punct de referinţă.
Fondat în 2001 , Internetics este un festival de branding, marketing şi advertising online, care a aparut încă de la începutul conturării industriei de online, contribuind pe parcursul ultimillor zece ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.
Ajuns la cea de-a XIV ediţie, AdPrint Festival este singurul festival European care premiaza exclusiv lucrări de Print, Out of Home şi Graphic Design. Noaptea Agenţiilor, un alt proiect iniţiat şi organizat de The Institute, îşi propune să promoveze creativitatea românească, implicând agenţiile de comunicare într-o serie de evenimente interactive ce au loc simultan, pe parcursul aceleiaşi nopţi, în sediile agenţiilor, dar şi în spaţii conexe.
Începând cu 2010, The institute a lansat şi proiectul editorial Institute, the magazine, o revistă despre comunicare, branding, design şi cultură.
EFFIE România este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi organizat pentru al şaptelea an consecutiv de catre The Institute.
Şcoala ADC*RO este o şcoală de concept, dedicată tuturor tinerilor interesaţi de domeniul publicităţii.
The Institute pregăteşte pentru 2013 un nou eveniment în rândul industriilor creative.
Pentru mai multe informaţii despre portofoliul The Institute, intraţi pe www.institute.ro.