Pepsi lansează prima campanie Shazam pentru TV din România, oferind interacţiune cu spoturile „Acum sunt pe +” pe smartphone-uri și tablete. Astfel, fanii Pepsi pot accesa în exclusivitate piesa „Ești pe plus”, creată de echipa DeMoga Music special pentru Pepsi.
„Tinerii de azi nu mai stau doar în fața televizorului, ci folosesc în același timp mobilul sau tableta. Pentru a interacționa cu ei și a-i implica în campania noastră, am creat un conținut exclusiv pentru Shazam împreună cu echipa DeMoga Music”, spune Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager CSD & Juices Romania. „Asocierea Pepsi cu muzica este deja o tradiție și cum muzica este ADN-ului Shazam, realizarea primei campanii din România cu Shazam pentru TV este un pas firesc pentru Pepsi. Folosind Shazam în toate cele patru spoturi Acum sunt pe plus, oferim tinerilor posibilitatea de a descărca și asculta pe telefon versiunea completă a melodiei compuse de DeMoga Music”, a adăugat Adriana Nestoriuc.
„Mă bucur că Pepsi a ales DeMoga Music pentru a crea soundtrack-ul spoturilor din această campanie şi sunt bucuros că avem o echipă atât de talentată, de unită şi de entuziastă, încât să transforme atât de uşor munca de creaţie într-o joacă”, spune Marius Moga.
Campania de comunicare realizată pentru gama Pepsi „pe +” include o serie de patru spoturi TV având în centru „gaşca Pepsi”. În fiecare spot apare iconiţa Shazam, care invită fanii să descarce aplicaţia şi apoi să scaneze spotul pentru a asculta integral piesa „Ești pe plus”.
Spoturile poartă semnătura regizorală a lui Iulian Moga, fiind realizate de casa de producţie Roco Media. Coloana sonoră este creată și interpretată de artiştii DeMoga Music: Marius Moga, Liviu Teodorescu, Alin Sterian, Ionuţ Vasilache, Loredana Cavasdan, Petre Ioachim, Romeo Bejan și Cristian Ungur. Spoturile Gașca Pepsi Shazam: Ești pe plus cu 1.25l, 1.75l, 2.25l sau 2.75 pot fi vizionate la următoarele link-uri: https://www.youtube.com/watch?v=nNnPvXe2bbo; https://www.youtube.com/watch?v=Xxcz4gS0NsY; https://www.youtube.com/watch?v=FwltgUJENPs; https://www.youtube.com/watch?v=EkEVBFVYmK8.
Componenta de comunicare cu Shazam pentru TV a fost implementată cu ajutorul OMD România, parte a OMD Worldwide, cea mai premiată reţea de agenţii media timp de 8 ani consecutiv, conform Gunn Report, şi Mediacafe – reprezentant exclusiv Shazam în România.
Aplicaţia Shazam are peste 420 de milioane de useri la nivel global, atrăgând peste 10 milioane de useri noi, în fiecare lună. În România, peste 1,7 milioane de persoane folosesc Shazam, aplicaţia fiind descărcată lunar de aproximativ 50.000 de români.