Plin de viaţă şi în căutare de experienţe de vară cu distracţie la cote maxime, Pepsi îşi provoacă fanii prezenţi la Liberty Parade să danseze cât mai mult și mai energic. Pepsi Pulse Level, cea mai nouă aplicaţie pentru mobil a brandului, oferă celor prezenți la Liberty Parade șansa de a câștiga multe doze de Pepsi dacă dansează cât îi ţin puterile. Aplicaţia Pepsi Pulse Level poate fi descărcată începând cu 8 iulie din Appstore şi Google Play și va fi activă în ziua festivalului. Liberty Parade se desfășoară pe plaja dintre Venus şi Saturn, pe 13 iulie.
„Dincolo de produsele în sine, consumatorii noştri îşi doresc experienţe. Pepsi Pulse Level, o aplicație mobile prin care dorim să oferim o experiență inedită și distractivă celor prezenți la Liberty Parade, devine barometrul dansului vara aceasta. Cu ajutorul unor senzori de mişcare, aplicația oferă celor mai entuziaști dansatori de la Liberty Parade șansa multor pauze răcoritoare cu Pepsi”, spune Adriana Nestoriuc, Group Brand Manager CSD, PepsiCo România.
Descărcând aplicaţia Pepsi Pulse Level, utilizatorii nu trebuie decât să umple „rezervorul” până la 100%, dansând din toate puterile, și vor fi recompensaţi cu Pepsi. Platforma online de „sharing” Pepsi Pulse va găzdui, în premieră, live streaming şi postări live din timpul evenimentului Liberty Parade.
Plaja Liberty Parade va avea 2 centre de premiere semnalizate, cu doze Pepsi, pentru toţi cei care ajung la nivelul de 100% în Pepsi Pulse Level. După ce şi-au ridicat premiul, participanţii pot folosi din nou aplicaţia, în care sunt disponibile și detalii despre următoarele evenimente Pepsi.
Aplicaţia a fost dezvoltată de agenţia Tribal DDB şi comunicată pe paginile de Facebook Pepsi şi Liberty Parade, în cadrul platformei online Pepsi Pulse, pe site-ul www.libertyparade.ro și pe canalul TV Music Channel. Echipa Tribal DDB implicată în proiect a fost formată din Erol Abdulamit – Senior Developer, Andrei Soare – Senior Programmer, Emil Gheorghe – Senior Programmer, Cristi Hancu – Digital Senior Art Director, Bogdan Zavera – Digital Creative Director, Liviu Maxim – Ux & Strategy Director, Dana Tocu – Digital Senior Copywriter, Dan Costea – Head of Ddigital, Cora Diaconescu – Digital Account Manager.
Aplicația Pepsi Pulse Level face parte din platforma „Live for Now”, cea mai recentă campanie globală Pepsi, bazată pe noua poziţionare a brandului. Creată în urma unei cercetări ample, în mai multe țări, care a inclus mii de consumatori, „Live for Now” reflectă ceea ce își doresc fanii Pepsi de pretutindeni – emoția și bucuria de a trăi clipa prezentă, o atitudine similară cu nucleul identității brandului. „Live for Now” invită fanii Pepsi să trăiască fiecare moment la potențialul maxim, prin intermediul unor platforme globale, bazate pe cultura pop, parteneriate cu vedete și artiști, inovații digitale, evenimente și parteneriate unice.