Peste 100.000 de români au acceptat Marea Provocare Pepsi și au ales gustul de cola preferat
Într-o iniţiativă fără precedent în România, Pepsi, unul din cele mai cool branduri de băuturi răcoritoare, a invitat românii în stradă pe parcursul verii pentru a descoperi gustul de cola preferat. Sub sloganul „Acceptă Marea Provocare Pepsiˮ, cea mai mare campanie de activare a brandului de până acum a reunit 100.885 de participanți, din care 61,9%* au ales, pe nevăzute, gustul Pepsi.
În cadrul campaniei, Pepsi a desfăşurat 270 de activări în perioada iunie – august 2015, în marile oraşe din România (Bucureşti, Cluj, Iaşi, Braşov, Constanţa, Timişoara, Piteşti, Sibiu, Alba-Iulia), în staţiunile de vacanţă de la mare, dar şi la cele mai importante festivaluri de film şi muzică din țară: Electric Castle şi Transilvania International Film Festival, Jazz in the Park (Cluj), Summer Well (Bucureşti), Bucharest International Air Show (Bucureşti), SunWaves (Mamaia) şi Liberty Parade (plaja Venus, Constanţa).
Activările Pepsi au fost vizibile prin standuri special amenajate, la care consumatorii au fost invitaţi să guste pe nevăzute două băuturi de tip cola şi să aleagă gustul care le place mai mult. Echipele Pepsi prezente la evenimente au interacţionat cu fanii şi i-au încurajat să participe la provocarea verii.
„Acceptă Marea Provocare Pepsi este cea mai mare campanie Pepsi de activare a consumatorilor români în stradă. A fost o inițiativă curajoasă, concepută ca o activitate distractivă prin care consumatorii să afle ce gust de cola preferă cu adevărat. Rezultatele ne bucură cu atât mai mult cu cât românii au participat în număr atât de mare”, a declarat Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România.
Rezultatele campaniei sunt comunicate și în cel mai nou spot TV Pepsi, difuzat pe principalele staţii TV şi online.
Activările desfăşurate sub umbrela „Acceptă Marea Provocare Pepsiˮ fac parte din campania globală Pepsi Challenge, lansată în România la începutul lunii aprilie 2015. Pe parcursul a trei luni, în cadrul acestei mişcari globale ambiţioase, fanii Pepsi au fost provocaţi să experimenteze viața într-un mod diferit participând la o serie de provocări săptămânale şi lunare comunicate pe site-ul www.acceptaprovocarea.ro.
Echipele care au implementat şi comunicat campania „Acceptă Marea Provocare Pepsi ˮ sunt compuse din:
Pepsi: Călin Clej (Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise), Adriana Nestoriuc (Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România), Adrian Baban (Trade Marketing Manager), Mihaela Velciu (Category Management and Special Channels Associate Manager Beverages & Snacks), Ana-Maria Năstase (PR Specialist).
Livada Advertising: Adi Miţoi (Project Coordinator), Miruna Canari (Project Manager).
On the Line: Horea Marc (Project Coordinator).
Arena Events: Răzvan Bularca (Events Manager), Ana Maria Pascaru (Project Coordinator), Darius Patriche (Implementation Manager).
Golin: Irina Roncea (Director), Alina Ștefan (Manager), Teodora Ieșeanu (Media Associate), Raluca Duță (Chief of the Bridge™), Andra Iazăgeanu (Digital Specialist).
Graffiti BBDO: Gabriel Mihailescu (Group Creative Director), Iulia Soare (Copywriter), Marian Matei (Graphic Designer), Andreea Balta (Senior Account Executive), Delia Arghir (Account Director) si Liviu Isop (AV Producer).
*calcul bazat pe înscrierile preferinţelor participanţilor peste 18 ani în număr de 100.885, cu privire la băuturile de tip cola degustate, prin completarea formularului electronic în cadrul aplicaţiei „Marea provocare Pepsiˮ pusă la dispoziţia participanţilor la standurile de desfăşurare a campaniei „Marea Provocare Pepsi” în perioada 5 iunie – 25 august 2015.