Marius Moga se alătură ambasadorilor globali Pepsi
Pepsi România dă startul campaniei „Pepsi Challenge”, în cadrul unei mişcari globale ambiţioase, care provoacă fanii Pepsi să experimenteze viața într-un mod diferit. Marius Moga se alătură ambasadorilor internaționali Usher, Serena Williams, James Rodriguez, Usain Bolt, Nicola Formichetti şi Jerome Jarre, pentru a-i provoca pe români să facă parte din cea mai mare campanie Pepsi de până acum, sub hashtagul #pepsichallenge.
Pe parcursul a trei luni, Pepsi Challenge invită consumatorii să sfideze convenţiile şi să încerce experiențe noi, participând la o serie de provocări lunare şi săptămânale, anunţate pe site-ul www.acceptaprovocarea.ro. În luna aprilie, oricine poate crea un design nou pentru doza de Pepsi, intrând în aplicația specială găzduită pe site-ul campaniei. Cele mai reușite trei propuneri vor ajunge, în ediţie limitată, pe rafturile magazinelor din ţară.
În calitate de ambasador al campaniei, Marius Moga invită fanii Pepsi să se lase inspiraţi şi provocaţi, pentru a câștiga experienţe memorabile și premii. În acelaşi timp, artistul se lasă provocat de fani, invitându-i să voteze ipostaza în care își doresc să îl vadă, în două spoturi TV: Moga în rime și Pe heliul meu. Artistul român va fi prezent, de asemenea, în spotul TV global al campaniei, „Hold My Pepsi”, alături de vedetele internaţionale implicate în proiect.
Pe lângă execuții TV, campania Pepsi Challenge include activări digitale, activități de PR, evenimente şi comunicare in-store.
„Pepsi este un brand inovator, cool şi mereu pus pe fapte mari atunci când vine vorba de interacţiunea cu fanii săi, iar Pepsi Challenge a fost o provocare mai întâi pentru noi – să reafirmăm spiritul Pepsi și să gasim idei îndrăznețe, creative și relevante pentru fani. Am pregătit o colecție de provocări variate, cu multe premii puse în joc, dar mai ales cu multe experiențe diferite, care te invită să încerci în fiecare săptămână ceva nou. Colaborarea cu Marius Moga a luat naștere în mod firesc, el fiind un artist creativ și polivalent, care a acceptat numeroase provocări de-a lungul carierei”, a declarat Adriana Nestoriuc, Associate Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices Romania.
Campania globală Pepsi Challenge este cea mai mare şi complexă campanie Pepsi de până acum, în care sunt implicate vedete internaţionale şi parteneri prestigioși, pentru a încuraja consumatorii din întreaga lume să trăiască experienţe noi, memorabile.
În România, campania a fost realizată de echipele:
Pepsi: Călin Clej (Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & South Eastern Europe Franchise), Adriana Nestoriuc (Associate Marketing Manager CSD & Juices, PepsiCo România), Diana Dobre (Assistant Brand Manager Colas), Ana-Maria Năstase (PR Specialist)
Graffiti BBDO: Alecsandra Roman (Strategic Planner), Vlad Lazar (Creative Director), Iulia Soare (Copywriter), Gabriel Mihailescu (Art Director), Delia Arghir (Account Director), Andreea Balta (Senior Account Executive), Liviu Isop (Head of AVF Production)
Casa de productie: Roco Media, regizor Iulian Moga
OMD: Razvan Meirosu (Media Director), Mihnea Pretorian (Digital Director), Andrei Albu (Media Manager)
Kaleidoscope Proximity: Laura Belc (Art Director), Alexandra Buduru (Junior Art Director), Andrei Mihailescu (Senior Copywriter), Alexandru Okros (Front end developer), Mihai Cojan (Solutions architect), Vlad Ciocan (Director of Interactive), Silviu Istrate (Community Manager), Adrian Hincu (Account Director), Ioana Brebu (Account Manager), Oana Petrescu (Account Executive)
Tribal Worldwide Romania: Cristi Hancu (Head of Design), Paul Cioc (Head of Copywriting), Adrian Boca (Graphic Designer), Andrei Soare (Senior Developer),
Alexandru Neicu (Developer), Cora Diaconescu (Senior Account Manager)
Golin: Irina Roncea (Director), Alina Ștefan (Manager), Teodora Ieșeanu (Media Associate), Raluca Duță (Chief of Bridge), Andra Iazăgeanu (Digital Specialist), Simina Zidaru (Creative Associate).