Artistele pop ale momentului, Antonia și Corina, se asociază cu Pepsi în noul spot de lansare a campaniei promoționale „Acum este momentul tău!”, parte a campaniei globale „Live for Now”, derulată în 2013. Live for now este declarația Pepsi care invită la celebrarea fiecărui moment, pentru că „ACUM” este plin de viață, distractiv și curajos. Prin „Live for Now”, Pepsi invită toți tinerii să împărtășească cu ceilalți bucuria lui „ACUM”, lăsându-se inspirați de ceea ce-i înconjoară, trăind momentul la intensitate maximă.
Antonia, desemnată de cititorii revistei FHM drept Cea mai sexy femeie din lume timp de doi ani la rând, în 2011 și 2012, și Corina, adevărată Fashion Icon conform Romanian Music Awards 2011, se alătură astfel unei impresionante serii de vedete care au împărtășit povestea Pepsi la nivel local și internațional. În 2013, vedetele din România împart scena cu celebrele Nicki Minaj și Beyonce, artistele alese pentru a promova platforma „Live for Now” pe plan mondial.
„Asocierea cu Antonia și Corina, cele mai în vogă și fresh artiste ale momentului reflectă întocmai valorile pe care le comunicăm în campania noastra. „Live for Now” vorbește despre muzică, fashion, cultură pop și entertainment. Pepsi devine catalizatorul momentelor de entuziasm, iar alături de cele două artiste își inspiră fanii să îmbrățișeze un mod unic de viață, în care emoția prezentului contează”, spune Călin Clej, Marketing Manager Beverages PepsiCo România.
Antonia și Corina dau startul celei mai mari promoții Pepsi, „Acum este momentul tău!", în care toate capacele sunt câștigătoare. Campania promoțională oferă tinerilor cele mai intense 57 de zile în stil „Live for Now”, cu milioane de premii instant și gadget-urile momentului, prin tragere la sorți. Marele premiu este o super-mașină Ford Mustang.
Desfășurată în intervalul 21 martie – 16 mai 2013 în magazinele din toată țara, promoția este valabilă pentru produsele Pepsi 0.5 l (Pepsi Cola, Pepsi Twist, Pepsi Light), 2 l (Pepsi Cola, Pepsi Twist), și toate variantele de 2,5 l și multipack 2×2 l.
Campania Pepsi „Live for Now” va fi prezentă atât pe principalele medii de comunicare: TV, out-of-home, online, social media, cât și în magazine prin execuții speciale.