Pepsi® România, partener Electric Castle la cea de-a treia ediție a festivalului, a oferit fanilor prezenți la eveniment o serie de experiențe originale, concepute în cadrul campaniei globale Pepsi Challenge.
Sâmbătă, 27 iunie, Pepsi a realizat prima filmare Ultra HD din satelit, în prima zi însorită a festivalului. Filmarea din spațiu a avut în prim plan două personaje uriașe, îmbrăcate în costume tradiționale românești și conectate prin simbolul internaţional al păcii. Peste 200 de oameni au manevrat 4.000 de metri pătraţi de pânze în culorile naţionale şi au compus mesajul ţării noastre atunci când Urthecast – primul sistem video full-color Ultra High-Definition din lume, situat la bordul Stației Spațiale Internaționale – a trecut pe deasupra României, la ora locală 13.20.
Pentru a fi vizibilă din spaţiu, coregrafia care a compus cele două personaje îmbrăcate în ie şi pălărie s-a desfăşurat pe o suprafaţă de 50×100 m, pe stadionul din zona festivalului. Cei peste 200 de participanți au avut la dispoziție mai puțin de un minut pentru desfășurarea coregrafiei complete, acesta fiind timpul maxim în care poziția satelitului permitea filmarea mesajului. Secvenţa autentic românească va fi inclusă într-un scurtmetraj global realizat de Pepsi, care va avea premiera internațională în această toamnă.
„A fost o desfăşurare impresionantă de forţe, iar vremea ne-a ajutat să avem vizibilitate foarte bună din satelit, un aspect esențial în acest proiect. Cele două personaje tradiționale reproduse la scară uriaşă vor apărea alături de consumatori într-un film de scurtmetraj foarte special, a cărui premieră o așteptăm cu nerăbdare toamna aceasta. Suntem extrem de mândri că România face parte dintr-un proiect global de o asemenea anvergură, prin care Pepsi provoacă limitele marketingului și aduce împreună tehnologia, cinematografia şi consumatorii din toată lumea”, a declarat Adriana Nestoriuc, Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices PepsiCo România.
Pepsi a scos distracția la lumină în timpul festivalului
Pe parcursul celor patru zile de festival, cei care au fost surprinși consumând un produs Pepsi au primit cadou o lanternă originală, o soluție de iluminat ingenioasă, compusă dintr-un LED integrat în design-ul sticlei de Pepsi. Lanternele au devenit un accesoriu must-have în timpul festivalului, în special pentru cei cazați în zona de camping.
De asemenea, toți cei care au vizitat punctele de activare Pepsi la eveniment au avut ocazia să afle, cu ajutorul unui kit special de activare, care este gustul de cola pe care îl preferă.
Echipele care au realizat activările Pepsi la Electric Castle sunt formate din:
Pepsi: Călin Clej – Marketing Director, PepsiCo Greater Balkans Beverages & SEE Franchise, Adriana Nestoriuc – Marketing Manager Carbonated Soft Drinks & Juices, Diana Dobre – Assistant Brand Manager Colas, Ana-Maria Năstase – PR Specialist.
Graffiti BBDO: Delia Arghir – Account Director, Andreea Baltă – Senior Account Executive, Gabriel Mihăilescu – Group Creative Director, Marian Matei – Graphic Designer, Iulia Soare – Copywriter.
Teatrul Mignon: Florentina Ciocănea – Concept și Coordonare, Vadim Rusu – Regizor, Dan Titza – Scenograf, Petru Ciobanu – Coregraf, Adrian Petrariu – Consultant tehnic.
Men in Black: Radu Lăpușan – Regional Manager Cluj, Iuliu Faraian – Account Supervisor Cluj, Mihaela Muha – Account Director.
Golin & Lowe: Irina Roncea – PR Director, Alina Ștefan – PR Manager, Teodora Ieșeanu – Media Associate, Oana Popescu – Events Manager, Raluca Duță – Chief of Bridge, Andra Iazăgeanu – Digital Specialist, Vasile Alboiu – Chief Creative Officer, Simina Zidaru – Creative Associate.