Dupã 12 sãptãmâni în care concurenţii celui de-la treilea sezon „Te cunosc de undeva!” au trecut prin peste 100 de transformãri, asearã a fost decis marele câştigãtor, în persoana îndrãgitului artist Pepe. Acesta a intrat cu mare bucurie în pielea unor personaje care vor rãmâne în istoria acestui spectacol: Scatman John, solistul trupei Reel 2 Real, Viorica de la Clejani, Psy, Dan Teodorescu, Celia Cruz şi mulţi alţii. Asearã însã, i-a cucerit atât pe juraţi, cât şi pe colegii sãi cu o transformare uluitoare în Julie Andrews.
Rând pe rând, de-a lungul celor 13 ediţii ale celui mai nou sezon „Te cunosc de undeva!”, Pepe s-a dovedit a fi unul dintre cei mai spumoşi concurenţi, reuşind sã fie bâlbâit, rãguşit, extravagant sau extrem de emoţinat. I-a cucerit pe juraţi, dar şi pe colegii sãi de platou, astfel cã asearã au sãrbãtorit împreunã reuşita lui.
Dupã ce întreg sezonul a fost prima opţiune a telespectatorilor din mediul urban, transforming show-ul şi-a adjudecat şi asearã prima poziţie în clasamentul audienţelor, la nivelul tuturor categoriilor importante de public. Astfel, pe targetul comercial al staţiei, 18-49 urban, emisiunea prezentatã de Alina şi Cosmin a înregistrat un rating mediu de 7.8% şi o cotã de piaţã de 21.5%, în vreme ce principalul competitor, Pro Tv, înregistra în acelaşi interval orar, 20:29 -23:38, un rating mediu de 6.5% şi 17.8% share. În minutul de aur, la 22:21, aproape 2.000.000 de telescpectatori la nivel naţional urmãreau asearã producţia Antenei 1!
|
|
18-49 Urban |
||
|
Channels |
Rtg% |
Shr% |
Rtg(000) |
Te cunosc de undeva (20:29-23:38) |
Antena 1 |
7.8 |
21.5 |
436 |
Pro TV |
6.5 |
17.8 |
361 |
|
Prima TV |
3.1 |
8.4 |
170 |
|
Kanal D |
2.6 |
7.1 |
144 |
|
Acasa |
1.5 |
4.2 |
85 |
|
|
|
|
|
|
|
Minut de aur National |
Antena 1 |
Pro TV |
||||
Timebands |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
Rtg% |
Share |
Rtg(000) |
22:21 |
10.2 |
21.4 |
1941 |
4.6 |
9.7 |
876 |
Cei patru juraţi ai show-ului, dar şi carismaticii prezentatori le dau din nou întâlnire telespectatorilor, din toamnã, la Antena 1!
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile18-49 Urban, All Urban si National
Perioada 11 mai 2013