Cunoscutul lanț de magazine de tip discount pentru produse vestimentare și industriale -PEPCO a deschis magazinul cu numărul 1000 în Europa. Ca importanță, România este una dintre primele trei piețe pentru PEPCO.
Primul magazin a fost deschis în România în 2015 și, în prezent, administrează 89 de magazine situate în întreaga țară și intenționează să deschidă magazinul cu numărul 100 în România în luna decembrie a anului 2016.
Magazinul PEPCO cu numărul o mie în Europa a fost deschis la data de 27 octombrie la Focus Mall din Bydgoszcz – Polonia. Compania și-a început operațiunile comerciale în Polonia în 1999 și din 2004 își desfășoară activitatea sub marca PEPCO cu o dezvoltare dinamică. În 2007, compania a sărbătorit deschiderea magazinului cu numărul o sută și, după aproape 10 ani, are de zece ori mai multe magazine.
Compania a început să se extindă pe alte piețe europene acum 3 ani. În 2013, PEPCO a deschis primele magazine în Republica Cehă (în prezent, PEPCO administrează 98 de magazine) și în Slovacia (61 magazine acum), iar în 2015 și în Ungaria (63 de magazine). În primăvara anului 2017, PEPCO își va deschide primul magazin în Croația, iar apoi în Slovenia. PEPCO are peste 9.000 de angajați în total, inclusiv aproximativ 1000 de angajați în România.
În fiecare lună, magazinele PEPCO sunt vizitate de 8 milioane de clienți europeni. Gama de produse include îmbrăcăminte pentru adulți și copii, încălțăminte, accesorii și produse suplimentare, cosmetice, jucării, rechizite pentru școală și o gamă largă de produse pentru casă la prețuri mici. Compania vinde și produse cu licență și de sezon. PEPCO este unul dintre cele mai cunoscute lanțuri de comerț cu amănuntul, care oferă îmbrăcăminte pentru copii în Europa Centrală și unul dintre liderii în vânzarea produselor decorative pentru interior. Conceptul magazinelor PEPCO diferențiază rețeaua de concurenții săi de pe piață. PEPCO este un lanț de magazine de comerț cu amănuntul cu autoservire, aproape de clienți și care oferă gama optimă de produse la cele mai mici prețuri. Magazinele sunt situate în centrele municipiilor și orașelor și în centrele comerciale. În aceste locuri, împreună cu comercianții cu amănuntul de produse alimentare, au o ofertă comercială largă. Confortul clienților la cumpărături este asigurat de aranjamentul interior optim al magazinului, de expunerea standard a produselor, care permit clienților noștri să găsească produsele ușor și rapid și de serviciul specializat, amabil și eficient.
„În fiecare zi, ne concentrăm asupra misiunii noastre – să le oferim clienților noștri cel mai facil acces la toate produsele de care au nevoie zilnic la cele mai mici prețuri. Deschiderea magazinului nostru cu numărul o mie în Europa reprezintă un succes deosebit pentru toți angajații noștri și rezultatul angajamentului și muncii ireproșabile a tuturor și dovada încrederii clienților noștri” – a declarat Marcin Stańko, Directorul de Operațiuni PEPCO Europa Centrală și de Est.
Despre PEPCO
PEPCO este membră a Pepkor, un holding sud-african de comerț cu amănuntul, care își desfășoară activitatea din 1965. Din 2014, Pepkor aparține grupului Steinhoff International Holding Limited, care are în prezent peste 90 de mii de angajați și care administrează 6.500 de magazine în 44 de țări. Grupul deține mărci ale lanțurilor de comerț cu amănuntul precum PEPCO, Conforama, MacDan, PEP&CO, Pep, Ackermans, Duns. Informațiile referitoare la marcă, recrutare și colaborare potențială cu privire la leasing sunt disponibile pe site-ul web: www.pepco.pl.