Coca-Cola lansează în România nu una, ci două variante noi de băuturi cu aromă revigorantă de citrice. Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde aduc, începând cu luna aprilie, o nouă experiență savuroasă celor care iubesc gustul delicios și inconfundabil Coca-Cola și nu numai.
Preferințele consumatorilor sunt la fel de variate ca playlisturile pe care le ascultă. Așa cum unora le plac vacanțele la mare, dar se bucură și de un weekend la munte, așa cum unii își planifică în cele mai mici detalii ziua, dar se lasă și purtați de spontaneitate sau așa cum unora le place culoarea roșie, dar vor să poarte și verde sau galben, tot așa sunt și preferințele oamenilor, iar o singură variantă nu e de ajuns.
Coca-Cola crede că cei care apreciază aromele fresh, de citrice, în băuturile cola, și care vor să încerce gusturi noi nu trebuie să se mulțumească doar cu o singură opțiune. Așa s-a născut ideea de a lansa în același timp două noi variante savuroase: Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde, sub ideea creativă „Când un twist nu e de ajuns”.
„Suntem încântați să le oferim celor care iubesc gustul unic Coca-Cola nu una, ci două variante prin care se pot bucura de băutura preferată într-o experiență fresh și delicioasă. Invităm consumatorii să încerce ambele variante și să le savureze pe fiecare în funcție de moment. Pentru că o singură aromă favorită nu e de ajuns pentru cât de diverse sunt gusturile lor.” – Iuliana Nedelcu, marketing director Coca-Cola România.
Coca-Cola cu gust de Lămâie și Coca-Cola cu gust de Lămâie Verde fac o pereche care se completează și vor fi comunicate împreună în campania de marketing. Ambele băuturi vor fi disponibile pe rafturile din România începând cu luna aprilie, în ambalaje din PET reciclat de 500 ml și 2l, dar și la doze de 330 ml.