Avem un nou erou, si nu e vorba de vreun sequel la Batman sau 007, ci chiar de un baiat 100% autohton. Prietenii ii spun Iancu. Si dusmanii la fel. Lui ii plac cateva lucruri in viata: oamenii, dreptatea si bautele alaturi de prieteni cumsecade, oameni pe cinste. In plus, apare in campania pentru brandy-ul omonim, de la Prodvinalco.
Prin urmare, eroul nostru este justitiarul care ia atitudine impotriva nedreptatilor si da un exemplu oamenilor doborati de greutatile vietii, care au uitat ca au si drepturi nu doar obligatii, care s-au refugiat in indiferenta si nepasare. Iancu ii indeamna sa isi ceara dreptatea, sa nu mai indure, sa nu mai lase sa treaca de la ei, sa nu mai creada ca sunt prea mici pentru a schimba ceva in tara asta.
Realitatea vietii acestor oameni este surprinsa in spotul TV avand ca principali protagonisti pagubiti, hoti, localnici furiosi, porci, taragot, noroi si crasma din sat.
Cat despre filmarea in sine „desi a implicat revolvere si hoti, totul a fost in siguranta maxima: trebuie spus ca niciun porc nu a avut de suferit in timpul filmarilor. Ba chiar porcul vedeta a fost tratat regeste (tinut sub umbrela intre duble).” spune Alice Herea, Account Manager Odyssey.
“S-a filmat intr-o comuna de la marginea Bucurestiului. Pentru localnici a fost un adevarat eveniment; au iesit cu mic cu mare in poarta, sa nu piarda ceva din filmare. La un moment dat ne-am trezit ca ne fac si poze.
Pauzele dintre cadre au fost umplute de Dumitru Farcas, care a facut ce stie cel mai bine: ne-a cantat la taragot. La final, a curs Iancu pentru toata lumea prezenta!” a completat Dan Panaitescu, creative coordinator, Odyssey.
Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj. Iancu este un brandy care se adreseaza barbatilor intre 30-64 ani, cu venituri mici, carora le place sa bea cu prietenii, cu colegii, cu vecinii, in fata blocului, in curte sau la local.
Desi exista pe piata de 4 ani, produsul nu a beneficiat de promovare ATL, pana anul acesta in luna octombrie, cand a inceput sa fie comunicat prin campanie de imagine pe TV (Antena 1, OTV, ProTV local si la ProTV national in cadrul UEFA Champions League) si o promotie cu componenta exlusiva de BTL on trade si off trade.
Scopul campaniei este acela de a dezvolta brandul prin cresterea notorietatii si clarificarea pozitionarii in mintea consumatorului ca bautura care ii incurajeaza pe oameni sa ia atitudine si sa nu mai indure nedreptatile care li se fac, pozitionare diferita de cele ale principalilor doi concurenti din piata. Altfel spus, esenta marcii este “dreptate pentru toti”.
In ceea ce priveste planurile viitoare “ne dorim sa sustinem cat mai mult brandul Iancu, sa il extindem la nivel national. Rolul acestei prime campanii este acela de a dezvolta brandul prin cresterea notorietatii, dar exista si beneficii suplimentare. Desi suntem abia la inceputul campaniei, vanzarile de la distribuitori au crescut simtitor, iar reactiile din teren sunt pozitive. In plus, clientii au fost foarte deschisi in primirea materialelor de comunicare, lucru care nu se intampla frecvent.” spune Andi Dascal, Director General Prodvinalco.
{mosloadposition user10}