– o replica identica a Cupei Romaniei
Timişoreana, sponsorul principal al Cupei României, este din nou alături de susţinătorii Fotbalului Adevărat din România şi lansează o nouă campanie: „Cupa Suporterului” ale cărei 3 mari premii cuprind replici fidele ale trofeului Cupei României Timişoreana.
Este pentru prima dată în istoria Cupei României când trofeul competiţiei este replicat şi acordat în afara lumii fotbalului. Suporterii fotbalului din România au astfel şansa de a câştiga, în premieră în istoria fotbalului din România, o replică a Cupei României Timişoreana.
„Dacă jucătorii de fotbal au posibilitatea de a câştiga Cupe, premii şi aplauze, prin această campanie ne-am gândit că este timpul ca şi suporterii să poata câştiga ceva la fel de valoros. Cupa României Timişoreana a devenit de-a lungul anilor un simbol al fotbalului românesc, pentru care luptă în fiecare an toate echipele de fotbal din România. Prin campania “Cupa Suporterului”, ne-am dorit să trezim dorinţa de a câştiga o replică a Cupei României Timişoreana, în fiecare dintre fanii care împărtăşesc pasiunea pentru sportul cu balonul rotund şi fair play-ul unui Fotbal Adevărat. În acest an, Timişoreana oferă milioanelor de suporteri şansa de a câştiga o Cupă şi multe alte premii, iar la finalul anului, 3 români vor avea o replică a Cupei la ei acasă”, a declarat Ştefan Teodorescu, Group Brand Manager Economy Brands Ursus Breweries.
Timp de două luni, între 15 septembrie şi 15 noiembrie 2011, românii care cred într-un fotbal frumos şi sunt alături de echipa lor la bine şi la greu vor fi răsplătiţi pentru devotamentul lor, pentru că au strigat, s-au bucurat, s-au ridicat şi s-au aşezat pe scaunul din tribune sau pe canapeaua de acasă, din faţa televizorului.
Sub capacele sticlelor şi sub inelele dozelor de bere suporterii vor putea descoperi unul dintre premiile oferite de Legendele Fotbalului Adevărat: 3 premii mari constând în o replică a trofeului Cupei României şi un cec de 10.000 euro, 5.000 de mingi de fotbal semnate de Legendele fotbalului românesc, precum şi 35.000 de baxuri bere Timişoreana de 2l PET.
Pentru a sărbători bucuria suporterilor, Timişoreana lansează o serie de ambalaje special dedicate campaniei „Cupa Suporterului”. Etichetele sticlelor, PET-urilor şi dozele de Timişoreana vor avea imprimate premiile pe care suporterii le pot câştiga. Noua campanie este susţinută de execuţii TV şi online şi prin comunicare PR.
Regulamentul „Cupei Suporterului” şi informaţii referitoare la revendicarea premiilor vor putea fi obţinute accesând site-ul www.fotbaladevarat.ro.
„Cupa Suporterului” vine în continuarea campaniei „Drumul Mingii”, derulată de Timişoreana la începutul acestui an. 1.000 de suporteri au dus mingea la picior pe o distanţă de 2.400 kilometri.
Traseul naţional a început la Timişoara şi a trecut prin unele dintre cele mai importante oraşe ale României: Craiova, Piteşti, Galaţi, Piatra Neamţ, Bistriţa. Ultima destinaţie a Drumului Mingii a fost Braşov, oraşul în care a avut loc finala Cupei României Timişoreana.