Cappy Tempo s-a relansat cu o campanie plina de culoare, tinerete si prospetime, creata de agentia Ogilvy&Mather si derulata pe TV, outdoor si la punctul de vanzare.
„E (Cappy) Tempo de distractie” anunta cu entuziasm Ogilvy & Mather in noua campanie de imagine realizata pentru sub-brandul Cappy Tempo, reflectand intr-un mod creativ prospetimea si pofta de distractie pe care o ofera aceasta gama de bauturi racoritoare necarbogazoase din portofoliul companiei Coca-Cola.
“Cum am construit senzatia de prospetime oferita de Cappy Tempo? Am schimbat uniforme de scoala in straie de distractie, am invaluit in portocal un stilp de iluminat si mai ales am luat un efeb spaniol si l-am aruncat, de vreo patru ori, intr-o mare care avea, in momentele ei de amabilitate, maximum 4 grade. La mal. Asta e reteta prin care am demonstrat cit de contagioasa este senzatia de prospetime, de racorire oferita de Cappy Tempo.” spune Adrian Poenaru, Group Creative Director Ogilvy&Mather.
Filmarile pentru spotul TV au fost realizate in Spania, o parte pe malul Mediteranei, pe una din plajele de pe Costa Brava, si o parte intr-un parc din Barcelona – metropola a distractiei, avandu-l ca regizor pe Tony Milanes, deja experimentat in campanii publicitare realizate pentru marci ale companiei Coca-Cola.
Noua campanie Cappy Tempo va fi difuzata la nivel national pe principalele canale TV, urmand a fi preluata si de celelalte tari din regiune, in variante adaptate caracteristicilor pietelor respective.
De asemenea, campania de relansare beneficiaza si de o puternica componenta outdoor, ale carei executii vesele cu omuleti colorati debordand de vitalitate nu pot trece neobservate. Personajele schitate de Ogilvy ilustreaza perfect in print spiritul jucaus al marcii si invitatia la distractie lansata de aceasta, intr-o maniera grafica moderna care este foarte „gustata” de acest target adolescent sau tanar si sensibil la ultimele tendinte din desigul si arta contemporane.
In plus, Cappy Tempo se bucura de o buna sustinere la punctul de vanzare, vizibilitatea marcii fiind asigurata de o multitudine de materiale de promovare dezvoltate in linie cu componenta „above-the-line” ale campaniei.
Echipa Ogilvy care a realizat aceasta campanie este formata din: Albert Nica – Executive Creative Director Ogilvy Group, Adrian Poenaru – Group Creative Director, Radu Zaharescu- Art Director, Magda Coltoiu – Group Account Director, Anca Steff – Account Manager, Alexandra Theodorescu – Client Service Director, Oana Boghici – AV Production Manager.
Echipa Coca-Cola – Nicoleta Eftimiu – Group Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Vesna Vlahovich Brand Manager – NCB’s Adriatics, Gergana Fakalieva – Jr. Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Adriatic & Balkans Business Unit, Olga Panzhina – Brand Manager Still Beverages Coca-Cola Romania & Moldova, Dana Ichim – Group Brand Manager Still Beverages Romania, Bulgaria, Moldova.
Filmarile au fost realizate cu ajutorul casei de productie Castel Film.
{mosloadposition user10}