Intreaba-ne pe noi intai !
“Zile si Nopti” este revista care reuneste toate locurile interesante dintr-un oras: restaurantele cu bun gust, barurile si pub-urile unde poti bea linistit o bere, cluburile si discotecile unde te poti distra, hotelurile si pensiunile care ofera cazare in conditii decente. Insa cum in fiecare oras sunt si locatii in care nu-ti doresti sa ajungi, cel mai bine este sa consulti “Zile si Nopti” pentru a nu avea parte de surprize neplacute. Asadar, “Intreaba-ne pe noi mai intai”.
Noua campanie de imagine semnata Odyssey este dedicata tuturor celor care vor sa stie cel mai bine ce se intampla in orasul lor.
“Am dorit sa redam in aceasta campanie cate ceva din atmosfera “pitoreasca” pe care o regasesti in destule locuri din tara, din pacate…sau din fericire pentru noi ca si creativi, inspirati de aceste locuri. Si pentru ca aceasta atmosfera sa fie surprinsa cat mai fidel, nu puteau lipsi si tipologiile atat de cunoscute: “chelnerul idiot”, “receptionerul smecheras”, “pitipoancele sexy” sau ”manelistul infatuat”. Integrarea lor in printuri sau spoturi a venit in mod…natural, pentru ca fiecare dintre noi are de spus pana la urma cate o povestioara despre asemenea locuri si personaje.” spune Ina Moisi, Art Director Odyssey.
“Ideea campaniei este aceea de a scoate in evidenta tot felul de locatii sau situatii hilare pe care le poti intalni daca nu consulti revista “Zile si Nopti”. Am folosit din plin umorul spontan, culoarea locala si contradictia dintre “bunele intentii” ale unor patroni, prin care incearca sa-si atraga clienti, si realitate. Asa s-au nascut si spoturile TV, pentru ca un hotel prafuit si populat de tot felul de personaje dubioase nu este tocmai locul perfect de cazare pentru doi tineri casatoriti. La fel cum, un restaurant ai carui chelneri sunt “batuti in cap” nu este chiar indicat pentru o cina romantica.” spune Andrei Munteanu, Copywriter Odyssey.
Microsite-ul www.zinesinoua.ro este un proiect comun “Zile si Nopti” si Odyssey, venit in continuarea campaniei “Intreaba-ne pe noi intai!”. Componenta principala o reprezinta opiniile si comentariile despre locurile de iesit in oras. Se doreste a fi un punct de intalnire al tuturor celor care au ceva de spus sau de aratat despre locurile pe unde au trecut, un motor de cautare pentru a gasi referinte despre o anumita locatie sau un reper pentru cei care ajung intr-un alt oras decat cel in care locuiesc si doresc sa stie cat mai multe despre hotelurile, barurile sau restaurantele din zona.
Campania se concentreaza pe canale precum TV, presa, radio, Internet, OOH si OOPS, fiind construita pe baza a 2 spoturi TV, 3 executii de print, 4 spoturi radio, microsite-ul www.zinesinoua.ro unde vor putea fi urmarite si cele doua spoturi TV Hotelul si Restaurantul.
“Ne adresam oamenilor tineri, activi, carora le place sa iasa, cauta informatii de calitate si usor de obtinut, celor care doresc sa incerce locurile noi si interesante. Prin urmare, principala noastra sarcina a fost sa dezvoltam o comunicare relevanta pentru acesti oameni, sa diferentiem produsul in piata de principalii doi competitori cu o pozitionare foarte clara in mintea consumatorilor.” spune Ileana Sebe, Director Strategie.
Asadar, vorbim despre “restaurante in care sa nu stai ca in sala de asteptare, baruri fara muzica patronului, vin fara apa de la chiuveta inclusa, cifle fara fire de par, note de plata fara beri necomandate, expozitii fara fripturisti, filme fara seminte in cap, meciuri fara brichete zburatoare, orase fara maidenezi hraniti cu biciclisti, traditii fara suveniruri kitsch. Locuri fara probleme”. adauga Catalin Stirbu, Copywriter Odyssey.
Ghidul “Zile si nopti” exista de 7 ani pe piata, fiind distribuit gratuit. Cele 20 de editii locale bilunare, acopera cele mai mari 33 orase ale tarii, mai putin Bucuresti.
{mosloadposition user10}