de 30-35% din totalul cifrei de afaceri
Figura pregnanta a comertului interbelic, Matache Macelaru’ este noul brand premium de mezeluri fiert-afumate lansat de Principal Company. Salamul de casa, salamul taranesc, toba, carnati de oaie, muschi tiganesc, rulada moldoveneasca sunt doar cateva dintre bunatatile condimentate cu pasiune si pricepere de Matache, dintr-un total de 30 produse cate contine intreaga gama. Sub sloganul „Mezeluri mestesugite”, iscusitul macelar iese la rampa prin intermediul noului spot TV semnat de Next Advertising si Cap. „Cu noile mezeluri fiert-afumate premium Matache Macelaru’ dorim sa realizam anul acesta vanzari de aproximativ 5000 de tone, respectiv circa 30-35% din cifra de afaceri a companiei pe 2008. Pentru indeplinirea acestor obiective indraznete, ne sprijinim si pe campania de promovare pe care tocmai am lansat-o. Campania este una integrata, in afara de spotul care ruleaza pe TV, brandul fiind sustinut si de un program de trade marketing ce se va desfasura atat in retailul modern cat si in magazinele de cartier”, brand Manager Radu Dumitrescu.
Gama Matache Macelaru’ este produsa in fabrica de mezeluri Principal, situata in Filipestii de Padure, judetul Prahova. Aceasta dispune de o hala specializata pentru producerea de preparate/semipreparate din carne si de cele mai noi echipamente tehnologice in domeniu. Unitatea este dotata cu spatii frigorifice, o statie de tratare a apelor reziduale cu impact pozitiv asupra mediului, si doua laboratoare pentru analizele microbiologice.
Principal Company SA este producatorul brandurilor Principal, Salonta si Matache Macelaru’ si detine doua fabrici de mezeluri, in Filipestii de Padure, pentru mezelurile fiert-afumate, si in Salonta, pentru mezelurile crud-uscate. Compania a finalizat anul 2007 cu o cifra de afaceri de 20 milioane de euro, estimand dublarea acesteia pentru anul in curs.
{mosloadposition user10}