relanseaza www.vodafonenewsroom.ro, resursa online de informatii pentru jurnalisti si bloggeri
· Noul format al paginii aduce in prim plan anunturile si evenimentele speciale din viata Vodafone Romania si a Fundatiei Vodafone
· Pe durata TIFF, mai multi bloggeri cunoscuti posteaza, zilnic, cronici de festival, in exclusivitate pe pagina noastra
Vodafone Romania relanseaza www.vodafonenewsroom.ro, o resursa online de informatii multimedia despre produsele, serviciile si campaniile companiei, dedicata formatorilor de opinie, jurnalisti si bloggeri, dar si tuturor utilizatorilor interesati de noutatile noastre.
Vizualul Newsroom-ului a fost adaptat noii campanii de brand Vodafone, acum intr-un format optimizat. Pagina grupeaza continut video, text si foto despre produsele, serviciile, campaniile de comunicare si evenimentele speciale ale companiei si ale Fundatiei Vodafone. Site-ul pune la dispozitie informatii in timp real si ofera posibilitatea de interactiune, prin sectiunea de feedback, disponibila pentru fiecare articol.
Special pentru Festivalul de Film International Transilvania (TIFF), sustinut de Vodafone de 11 ani, Newsroom-ul gazduieste, zilnic, in sectiunea intitulata ‘Evenimente’, cronici de festival, scrise de criticul de film Irina Margareta Nistor, precum si de sase bloggeri cunoscuti. Astfel, Anne Marie Chiriac, Cristina Bazavan, Cristi China Birta, Dan Ciulea. Oltea Zambori si Robi Katai vor oferi continut text, foto si video, din culisele celui mai important festival de film al momentului.
Noua structura a Vodafone Newsroom permite o navigare intuitiva, impartita in spatii delimitate, in functie de tipul de continut. Astfel, primul ecran include, de acum, o caseta dedicata unui eveniment special din viata Vodafone, ce poate acomoda orice tip de continut multimedia. Coloana stanga grupeaza proiectele desfasurate de Vodafone Romania in online, precum si la prezenta Vodafone Romania pe retelele sociale.
Coloana centrala grupeaza, in sectiunea intitulata ‚News’, intreaga arhiva de comunicate a Vodafone Romania, iar coloana din dreapta ecranului prezinta, intr-un format usor accesibil, reclamele difuzate de-a lungul timpului si clipurile ce au circulat exclusiv online.