LIFE IS HARD, dezvoltatorul celei mai populare platforme de brokeraj în asigurări din România (24Broker.ro), lansează conferința Transylvania Insurance Days, o manifestare dedicată profesioniștilor din industria de asigurări.
Evenimentul va avea loc pe 17 și 18 septembrie, la hotel Opera Plaza din Cluj-Napoca, și va aduce la aceeași masă companiile cele mai active din industria locală a asigurărilor, pentru a dezbate subiectele fierbinți care impactează piața în momentul actual și modalități de dezvoltare pe termen lung în ceea ce privește diverse comunități de afaceri din România.
“Din poziția de dezvoltator de soluții software pentru acestă piață, înțelegem foarte bine care sunt provocările la care trebuie să răspundă jucătorii din asigurări și nevoia de soluții funcționale pe termen lung. Prin organizarea evenimentului Transylvania Insurance Days creăm un cadru potrivit dialogului și schimbului de informații între specialiști, astfel încât să putem evalua care sunt trendurile și provocările la care va fi supusă industria asigurărilor în următoarea perioadă și să realizăm, împreună, un forecast al trendurilor pentru 2020”, menționează Erik Barna, CEO al companiei LIFE IS HARD.
În cadrul evenimentului (18 septembrie) se vor dezbate subiecte de actualitate ale industriei asigurărilor, precum impactul falimentului ASTRA asupra pieței, normativele de reglementare care vor intra în vigoare de la 1 ianuarie 2016, riscul cibernetic si digitizarea asigurărilor.
La eveniment și-au anunțat prezența peste 130 de brokeri de asigurare din toată țara, printre care se numără Safety Broker, Transilvania Broker, Compion Broker, Marsh, INSIA, dar și asiguratori: AEGON, GENERALI, CREDIT EUROPE ASIGURARI, GOTHAER, GROUPAMA, FORTE, OMNIASIG, UNICA.
Despre LIFE IS HARD
Cu 10 ani experiență în dezvoltarea de aplicații pentru piața B2B si 5 ani de creștere accelerată a cifrei de afaceri, LIFE IS HARD a intrat în 2014 în topul Deloitte CE Technology Fast 50, clasament care a adus anul trecut România pe locul 3 în clasamentul celor mai dinamice țări din regiune si pe pozitia 362 in Top Deloitte FAST 500 EMEA (include Europa, Middle East And Africa).
În 2014, compania – numită până atunci KL Software – a decis să treacă printr-un proces de rebrading care să pună mai bine în evidență mesajul și beneficiul pe care produsele sale le oferă clienților: LIFE IS HARD. We make life easier by using technology as our tool. WORK SOFT.
Activitatea echipei LIFE IS HARD este concentrată pe a dezvolta soluții B2B optimizare a proceselor de business, de reducere a costurilor operaționale, de optimizare a proceselor de vânzare, ceea ce i-a adus o creștere anuală de 40-50% a cifrei de afaceri.
24Broker, soluția dezvoltată de echipa LIFE IS HARD, este cea mai utilizată platformă folosită de brokerii de asigurări din România și urmărește întregul circuit al unei polițe, de la intrarea în gestiunea brokerului, până la întoarcerea ei la societatea de asigurări emitentă. Aplicația furnizează managerului un control în timp real al activității, minimizează cheltuielile operaționale cu forța de vânzări și permite activarea modulelor de care are nevoie un broker pe măsură ce business-ul său se dezvolta. De la lansare (2007) și până în prezent, valoarea primelor de asigurare subscrise prin intermediul 24Broker depășește 750 de milioane euro, cu peste 100.000 de polițe emise lunar.
LIFE IS HARD are sedii la Cluj și la Bucuresti și face parte din grupul de companii Active Power Solutions (APS), condus de omul de afaceri clujean Cătălin Chiș.