Procesul de maturizare prin care a trecut Ambient, o dată cu împlinirea a 18 ani de existenţă, este reflectat de angajările pe care compania le-a făcut în anul 2010.
Dacă pentru majoritatea companiilor de pe piaţa de retail, criza economică a anului 2010 a făcut necesară reducerea numărului de angajaţi, compania Ambient a putut să facă angajări în cadrul tuturor centrelor sale comerciale şi logistice, reuşind, totodată, să îşi completeze echipa de top-management.
Noi veniţii echipei de conducere sunt Liviu Voicu, director financiar, Camelia Dragomirescu, director de marketing, Călin Şomcutan, director retail, Judith Kis, director resurse umane, şi Gabriel Boadă, director vânzări.
De asemenea, anul 2010 a însemnat şi mărirea numărului de angajaţi ai Ambient cu peste 100 de persoane. Dacă la începutul anului 2010, Ambient avea 1100 de angajaţi, la finalul aceluiaşi an – ca urmare a strategiei de dezvoltare a companiei – aceasta avea aproape 1300 de angajaţi.
În anul 2010 au fost angajate aproximativ 20 de persoane atât pe poziţii de manager al punctelor de lucru sau al filialelor Ambient, cât şi pe funcţia de manager de proiect – majoritatea acestora fiind aduşi de la companiile din acelaşi domeniu de activitate, de pe poziţii similare.
De asemenea, în anul 2010, au fost angajaţi aproximativ 30 coordonatori şi de manageri adjuncţi, alături de alţi 50 de consultanţi şi de consilieri specializaţi. De asemenea, au mai fost angajaţi specialişti în vederea dezvoltării departamentelor de marketing, de training şi de dezvoltare.
Au mai fost recrutate persoane pentru departamentul de relaţii clienţi, pentru personalul IT din filialele Ambient şi pentru personalul de vânzări.
Nu în ultimul rând, trebuie menţionat faptul că, pentru a putea fi susţinut planul de transformare a companiei Ambient, angajările continuă şi în cursul anului 2011.