Niciun obstacol pe care viaţa i l-a scos în cale nu l-a putut face să stea departe de pasiunea sa: muzica
Alexandru Grosu, unul dintre concurentii pe care telespectatorii îi pot urmări în această sâmbătă la X Factor luptă pentru o carieră muzicală chiar şi împotriva destinului.
La X Factor, telespectatorii au putut urmări până acum concurenţi de tot felul: unii înzestraţi cu voci deosebite, alţii cu o charismă aparte, concurenţi cu studii muzicale şi concurenţi care se aflau pentru prima oară pe o scenă. Pentru foarte mulţi X Fator a însemnat un gest de curaj, pentru alţii un test şi nu puţini au fost aceia pentru care participarea la X Factor a fost rezultatul unui efort susţinut şi al ambiţiei de a-şi împlini un vis. Acesta din urmă este şi cazul lui Alexandru Grosu, un tânăr de 18 ani din Paşcani pentru care faptul că a crescut într-un orfelinat nu a contat atunci când şi-a descoperit pasiunea pentru muzică.
Deşi viaţa nu fost uşoară pentru el, tânărul a reuşit să ia timp de doi ani lecţii de canto şi să îşi urmeze visul de a avea o carieră muzicală. Pasionat de muzica populară, tânărul a venit la X Factor hotărât să impresioneze juriul şi publicul cu vocea sa. Daca a reuşit sau nu, telespectatorii vor putea vedea sâmbătă, de la 20.20, la Antena 1.
În această săptămână, Antena 1 va difuza ultimul episod filmat la audiţii. De săptămâna viitoare, telespectatorii pot urmări evoluţia concurenţilor în tabăra de pregătire. Tabara de pregătire sau Bootcampul va reuni într-o locatie din Bucureşti toţi concurenţii care au trecut de faza Auditiilor în toate cele cinci oraşe. Pe parcursul a trei zile de probe şi provocări juriul va selecta pentru etapele urmatoare cei mai buni 24 de concurenţi. Concurenţii nu vor fi însă singuri pe parcursul acestor zile. Ei vor beneficia de sfaturile Crinei Mardare şi ale lui Tonkins Anderson în materie de antrenament vocal şi coregrafie.
X Factor a înregistrat audienţe record în întreaga lume, iar succesul la nivel internaţional s-a confirmat şi în România. Ratingul înregistrat la X Factor este în continuă creştere, emisiunea difuzată de Antena 1 sâmbătă seara impunându-se lider de audienţă atât la nivelul targetului comercial al Antenei 1 cât şi în rândul telespectatorilor din mediul urban. Vârfurile de audienţă au atins până la 36 de procente share pe targetul comercial.