Golin marchează o nouă premieră în industria locală de comunicare. Astfel, pentru al treilea an consecutiv, agenția se plasează pe locul 1 în relația cu bloggerii, conform topului revistei Biz.
Clasamentul a fost realizat pe baza răspunsurilor celor mai importanți 80 de bloggeri din România și a fost prezentat în cadrul Social Media Summit.
„Relația noastră cu bloggerii este una de colaborare, un parteneriat luat foarte în serios. Nu le transmitem niciodată concepte care trebuie implementate, ci îi implicăm activ, ținem cont de opinia lor. Rezultatul înseamnă campanii relevante atât pentru brand, cât și pentru audiența bloggerilor și cred că aici stă cheia succesului.”, spune Raluca Duță, Chief of The Bridge™, Golin.
Printre cele mai relevante campanii de social media inițiate de Golin în 2015 se numără Orange – #parintilascoala, MasterCard – #doarcucardul, Veka – #lafereastramea, Lipton – #ceaiinceai si Transavia – #gatescpentruocarte.
Golin este singura agenție de PR din România în structura căreia este integrat un hub digital și de social media – The Bridge™. Prin intermediul acestuia, atât experții în digital PR, cât și specialiștii în media tradițională sunt mereu la curent cu ceea ce se întâmplă pe agenda publică și au posibilitatea de a propune și implementa în timp real instrumente, experiențe și platforme prin care se facilitează dialogul între branduri și consumatori.