pentru copiiCOSMOTE Romania susţine, pentru al treilea an consecutiv, cea mai amplă campanie naţională care vizează protejarea copiilor şi a tinerilor împotriva conţinutului digital neadecvat, ca parte a angajamentul său de a îmbunătăţi dimensiunea socială şi de mediu în care operează şi în calitate de membru responsabil al societăţii.
“Omniprezenţa tehnologiei înseamnă că devine tot mai greu să controlezi şi să restrângi accesul la conţinut digital inadecvat, astfel că educaţia şi prevenirea devin esenţiale în demersul de a-i ţine pe copii şi adolescenţi la adăpost de pericolele internetului. COSMOTE şi-a asumat un rol activ şi a investit într-o campanie de comunicare complexă, derulată prin mai multe canale media, inclusiv internetul”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Manager, COSMOTE România.
Cu ocazia Zilei Sigurantei pe Internet din 8 februarie, COSMOTE va lansa o campanie complexă de comunicare pentru audienţa externă şi internă şi va participa la evenimente pentru a promova utilizarea mai sigură a internetului. În cadrul campaniei de anul acesta, zeci de mii de exemplare din broşura „Cum să ne protejăm copiii de pericolele internetului”, ajunsă la a treia ediţie, vor fi disponibile în magazinele COSMOTE şi Germanos. Pe lângă aceasta, compania va demara o campanie în online şi print.
Ziua Sigurantei pe Internet este parte a programului Safer Internet Plus promovat de Comisia Europeană. În anul 2007, COSMOTE România a adoptat Codul de Conduită privind siguranţa pe internet. Acest cod este o formă de reglementare proactivă, menită să stabilească principalele direcţii şi principii pentru oferirea de conţinut mobil sigur.
Grupul COSMOTE a devenit, de asemenea, partener al unor iniţiative similare în Grecia şi Bulgaria, unde subsidiarele locale au dezvoltat o serie de mecanisme de control parental al accesului la servicii mobile, menite să protejeze tinerii de vizualizarea de conţinut dedicat adulţilor.
Grupul COSMOTE a avut o prezenţă activă în cadrul elaborării legislaţiei Europene privind siguranţa internetului pentru adolescenţi şi copii, participând la Bruxelles la discuţiile legate de acest proiect. De asemenea, COSMOTE a fost prima companie grecească care adoptat această legislaţie in luna februarie 2007, împreună cu alţi 15 operatori de telefonie mobilă şi furnizori de conţinut din Europa.