Proiectul vine ca urmare a castigarii de catre Publicis si Publicis Events, pentru al patrulea an consecutiv, a pitch-ului pentru comunicarea si implementarea participarii Dacia la Targul International de Carte “Gaudeamus”.
In calitate de partener traditional, Dacia a invitat si in acest an la Gaudeamus, in perioada 21 – 25 noiembrie, cititorii de carte buna. Marca romaneasca in pas cu timpurile moderne si mereu in preajma literaturii de calitate, Dacia implineste anul aceasta sapte ani de parteneriat de succes cu Gaudeamus, cel mai mare targ international de profil din Romania.
Comunicarea valorilor comune Dacia-Gaudeamus a urmat, de-a lungul celor sapte ani de parteneriat, o trecere graduala, de la literatura pura spre punctul de intersectie dintre zona auto si lumea cartilor bune. An de an, tema cititului a fost abordata sub multiple forme, aducand literatura clasica in timpurile moderne.
In acest an, comunicarea parteneriatului Dacia-Gaudeamus continua in mod natural campania inceputa in 2009 identificand, insa, un unghi de abordare nou.
“Acum 4 ani, atunci cand am castigat prima data acest proiect, am propus o platforma pe termen lung, cu pasi strategici care sa poata oferi conceptului continuitate” – Catalin Albu, Client service Director
Multi stiu ca, pentru un om citit, orice cuvant sau simbol poate deveni sursa de inspiratie pentru o poveste. In cautarea unei noi legaturi dintre literatura si lumea auto, creativii si-au amintit de “umilele” semne de circulatie intalnite zi de zi, ora de ora, la fiecare margine sau colt de strada. Oamenii le observa fugitiv si le folosesc strict pentru rolul lor functional. Dar iata ca, in banalitatea lor, indicatoarele de circulatie pot spune, si ele, povesti.
“In lumea cartilor, ne-am imaginat ca fiecare dintre aceste semne poate crea sau duce catre o poveste. Asa s-a nascut conceptul creativ: fiecare dintre indicatoarele auto poate fi, de fapt, un vizual de sine statator, o coperta, o expresie grafica, esenta concentrata a unei opere literare”, incheie Albu.
Prin parteneriatul de sapte ani cu Targul de Carte Gaudeamus, cel mai important targ pe piata de profil, Dacia isi reafirma atasamentul fata de cultura, traditie si adevaratele valori.
Esenta campaniei este surprinsa, in acest moment, prin aplicatia interactiva de pe Facebook //www.facebook.com/DaciaRomania. Aceasta permite vizitatorilor paginii oficiale sa participe la un concurs prin care pot castiga carti si o tableta Nook Touch (wi-fi e-reader). Iubitorii de carte trebuie doar sa aleaga, din trei propuneri de raspuns, titlul operei literare care corespunde vizual cu imaginea semnului de circulatie rutiera. Tragerea la sorti va avea loc sambata, 24 noiembrie, la standul Dacia, special amenajat de catre Publicis Events. Detalii despre concurs pot fi aflate accesand pagina oficiala Facebook Dacia Romania.
Publicis & Publicis Events: Razvan Capanescu (Chief Creative Director), Dan Frinculescu (Group Creative Director), Mihai Costache (Copywriter), Paul Goti (Art Director), Corina Marin (DTP), Corin Chiriac (Online Strategy Director), Marius Farcasanu (Online Art Director), Catalin Albu (Client Service Director), Clarisa Rosu (Account Director), Luiza Vrinceanu (Account Manager), Victor Maier (Account Executive), Bogdan Voina (BTL Account Manager), Cristian Balaci (Senior Producer), Florin Petrache (Production Director), Petronela Onitoiu (Production Manager).
Dacia Romania: Anca Oreviceanu (Director Comunicare), Luiza Domnisoru (Sef Serviciu Relatii Publice), Cristina Vaduva (Specialist Relatii Publice – responsabil proiect Dacia la Gaudeamus 2012), Viviana Popescu (Sef Departament Marketing si Publicitate), Ruxandra Dinca (Responsabil Internet si CRM).