Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pentru al doilea an consecutiv, STARBUCKS castiga premiul pentru

Starbucks

Cel mai etic comportament al unei companii din industria europeană a cafelei!

În cadrul Simpozionului European al Cafelei, desfăşurat la Roma, în noiembrie 2010, pe lângă recunoașterea comportamentului etic și a angajamentului asumat în fața comunității, Starbucks a primit și premiul pentru “Cel mai puternic lanţ de cafenele” din Europa. Aceste distincții au fost acordate de către agenția de cercetare europeană Aleggra Strategies, cea mai importantă sursa de informații în domeniu, cu peste 10 ani de experiență pe piața cafenelelor din Europa.

“Suntem onoraţi să primim această distincţie din partea colegilor de breaslă pentru eforturile noastre continue de a oferi cea mai bună cafea şi cea mai plăcută experienţă şi, totodată pentru faptul că facem afaceri într-un mod care ne reflectă valorile şi modul etic de a produce cafeaua, având grijă de mediu şi implicându-ne în activităţile comunităţii locale. Aceste premii sunt una din multele realizări obținute în acest an”, a declarat George Makridis, Retail Operation Manager Grecia – România – Bulgaria, Marinopoulos Coffee Company.

În ultimul an, Starbucks a făcut tranziţia către espresso 100% certificat Fairtrade, astfel că fiecare băutură espresso vândută va aduce un plus de valoare în vieţile comunităţilor de fermieri unde Starbucks își desfăşoară activităţile și susține angajamentul asumat de Starbucks pentru furnizarea etică a cafelei şi sprijinirea activă a producătorilor de cafea din întreaga lume. În prezent, Starbucks oferă 5 sortimente de boabe de cafea certificate de Fairtrade în regiunea EMEA: Breakfast Blend®, Italian Roast®, French Roast®, Café Estima Blend® şi Espresso Roast®.

Jeffrey Young, Managing Director, Allegra Strategies a declarat: “În ultimul an, în cafenelele sale din întreaga Europă, Starbucks a asigurat o calitate înaltă și constantă a produselor și serviciilor sale, dovedind prin iniţiative inspiraţionale angajamentul etic al întregii industrii de cafea. Este o adevarată onoare să oferim aceste premii europene companiei Starbucks”.

Nominalizările pentru “European Coffee Shop Awards” au fost făcute de peste 300 de seniori ai industriei de profil, participanți la studiul “Allegra European Coffee Leader”, desfăşurat în august şi septembrie 2010. Printre respondenţi s-au regăsit stakeholderi ai marilor lanţurile de cafenele din Europa, furnizori cheie şi asociaţii din cadrul industriei.

Starbucks este cel mai mare cumpărător din lume de cafea certificată Fairtrade, în anul 2009 dublând cantitățile de cafea achiziționate, ajungând la peste 18 milioane de kilograme. Peste 300,000 de băuturi certificate Fairtrade sunt vândute zilnic în Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

Bucuresti, 15.11.2010

{mosloadposition user9}
By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.