intre cele mai bune 50 de programe de PR din lume
THE PRACTICE câştigă pentru a doua oară consecutiv premiul GLOBAL SABRE, distincție acordată pentru cele mai bune 50 de campanii de PR din lume. Selecția internaţională a fost realizată şi anul acesta din rândul câștigătorilor fazelor regionale ale SABRE AWARDS din America, Europa/Africa/Orientul Mijlociu și Asia/Pacific. Lista celor mai bune 50 de campanii de PR din lume realizate în ultimul an a fost publicată aseară de THE HOLMES REPORT, agenţiile câştigătoare urmând să fie sărbătorite oficial la finalul lunii octombrie, la Miami, în cadrul Global Public Relations Summit.
Doar 33 de agenţii de PR din întreaga lume – multe dintre ele giganţi globali precum Burson-Marsteller, Edelman sau Hill+Knowlton – au reuşit să câştige anul acesta un GLOBAL SABRE. Faptul că printre cele 33 se numără şi o agenţie românească, este o performanţă foarte importantă pentru industria locală. THE PRACTICE este singura agenţie de PR din ţara noastră care a reuşit până acum să urce pe podiumul GLOBAL SABRE, şi nu o dată, ci – iată – de 2 ori. Anul trecut compania de PR câştiga primul GLOBAL SABRE cu programul “Crazy about computers” realizat pentru TechTeam, categoria Employee Communication.
Anul acesta, trofeul internaţional este adus de campania “Transparency is Gold”, realizată pentru Roşia Montană Gold Corporation, categoria Issue Management. Campania a reprezentat un demers lung şi amplu de informare a blogosferei românești cu privire la proiectul minier. Din analizele realizate cu şase luni înaintea campaniei, pe timpul și cu șase luni după campanie, au reieșit rezultate pozitive indiscutabile în ce priveşte indicatorii de comunicare. Campania a fost de altfel premiată cu aur la competiţia locală, Romanian PR Award, nominalizată la European Excellence Awards, şi premiată cu aur la EMEA SABRE Awards.
“Suntem extrem de fericiți să câştigăm cel de-al doilea Global SABRE! Acest premiu este o nouă dovadă palpabilă că facem bine ceea ce facem la THE PRACTICE – şi PR, și social media. Câștigarea categoriei Issues Management cu o campanie concentrată pe social media ne validează abordarea strategică asupra mediului online, asupra influențatorilor online. Felicitări colegelor mele de la THE PRACTICE, alături de care am reușit lucruri excepționale! Mulțumiri clienţilor noştri pentru decizia de a ne încredința un astfel de proiect complex.” declară Gabriela Lungu, Managing Partner, THE PRACTICE.
“Este cel mai important premiu luat de o campanie de social media românească la o competiție internațională de PR. A fost un program de comunicare foarte complex, delicat şi dificil, dar pe care l-am gestionat cu rezultate remarcabile. Sperăm să arătăm şi cu acest premiu că tratarea social media cu tool-uri de PR și de către oameni de PR devine o necesitate pentru orice brand care se gândește serios atât la oportunitățile, cât și la riscurile pe care le presupune prezența în social media.” a declarat Monica Jitariuc, Head of Social Media Department, THE PRACTICE.
“Campania Transparența este aur curat și-a propus să invite la un dialog deschis liderii de opinie din mediul online și să răspundă la orice nelămurire referitoare la proiectul minier de la Roşia Montană. Prin această atitudine deschisă şi proactivă, multe "mituri" au fost clarificate, corectate, campania contribuind astfel la o mai bună informare a opiniei publice. Pentru că am comunicat deschis și transparent, suntem răsplătiți de două ori: atât de către public, prin susținerea arătată proiectului minier, cât și de către colegii de breaslă, prin distincţia acordată campaniei, în cadrul uneia dintre cele mai importante competiții de PR la nivel mondial, SABRE Awards. Încrederea publicului şi a specialiştilor ne onorează,” a declarat Andreea Năstase, Vice-President Corporate Communications, Roșia Montană Gold Corporation.
Echipa agenției care a lucrat la această campanie a fost formată din: Gabriela Lungu (Consultanță strategică), Monica Jitariuc (Planificare social media), Magda Halus și Ruxandra Avram (Suport implementare). Echipa clientului a fost formată din: Dragoș Tănase (Director General), Andreea Năstase (Vice-President Corporate Communications), Antoaneta Cojanu (Senior Corporate Communications Manager), Titus Căpîlnean (Online Communication Coordinator) şi Ana-Maria Tuncu (PR Coordinator).
Premiile SABRE (Superior Achievement in Branding and Reputation) au fost pentru prima dată organizate în SUA și, cu o tradiție de peste un sfert de veac, sunt recunoscute astăzi ca fiind cea mai veche și importantă competiție de PR. Organizatorul este The Holmes Group (www.holmesreport.com), companie condusă de Paul Holmes, cel mai apreciat analist din lume al domeniului relațiilor publice. Pentru a da şi mai multă valoare distincţiilor, Global SABRE Awards sunt realizate în parteneriat cu alte instituții importante de profil precum ICCO – International Communications Consultancy Organization, PRCA – Public Relations Consultants Association, Council of Public Relations Firms, etc. Lista completă a câştigătorilor GLOBAL SABRE din acest an se găseşte pe THE HOLMES REPORT: //holmesreport.com/news-info/12442/Global-SABREs-Recognize-50-Best-Campaigns-In-The-World.aspx.
THE PRACTICE este cea mai premiată agenție românească de PR. Având o abordare integrată asupra comunicării, THE PRACTICE depășește în competențe și activitate munca unei agenții clasice de relații publice. Axată puternic pe creativitate și rezultate, compania este o prezență constantă pe podiumurile competițiilor de profil locale și internaționale, fiind prima agenție de PR din România premiată la Cannes Lions și Global Sabre Awards. Pe plan local, agenția este parte din Leo Burnett Group, iar pe plan internațional partener pentru România al MSLGROUP, una dintre cele mai importante rețele globale de relații publice.
Mai multe detalii pe www.thepractice.ro, www.facebook.com/ThePracticeRomania, www.twitter.com/ThePracticeRO.