Cinci premii de eficienta din 7 nominalizari au primit aseara, in cadrul Galei Romanian Effie Awards 2011, campaniile dezvoltate de agentiile din grupul BBDO Romania.
„Cel mai mare numar de premii acordate unui grup de comunicare din Romania, prezenta in 4 categorii diferite si excelenta pentru categoria Non-profit/Pro bono, public service, unde Graffiti BBDO a castigat si Bronze, si Gold Effie, confirma munca noastra din ultimii ani si dovedesc ca avem competente extinse, care aduc rezultate semnificative campaniilor dezvoltate pentru clientii nostri”, spune Nora Marcovici, CEO BBDO Group Romania.
Pentru a opta editie consecutiv, work-ul propus de Graffiti BBDO pentru Dacia primeste recunoasterea oficiala a eficientei, devenind singurul brand premiat la fiecare Romanian Effie Award in cei 8 ani de istorie a competitiei.
O alta performanta remarcabila purtand semnatura strategica si creativa a Graffiti BBDO este workul „Nu ma ignora”, dezvoltat pro-bono pentru Asociatia Salveaza Vieti, care a obtinut Gold Effie la categoria Categoria Non-profit/Pro bono, Public service campaign.
„Este cea mai importanta campanie sociala dezvoltata in Romania in 2010, fapt confirmat si de Gold Effie castigat, fiind si prima campanie cu componenta de educare a mediului de afaceri in ceea ce priveste posibilitatea directionarii a 20% din profit catre proiecte ale societatii civile”, precizeaza Cosmin Radoi, Managing Director Graffiti BBDO. „Rezultatele campaniei sunt elocvente: depasirea cu 51% a obiectivului initial, 350 de companii care au reactionat, aproape 200.000 de SMS-uri pentru donatii si peste 1 milion de euro adunati de Salveaza Vieti in 4 luni de campanie.”
Premiile castigate de BBDO Group Romania la Romanian Effie Awards 2011 au fost:
Categoria Durables:
– Bronze Effie pentru campania „Agent Dacia Avantaj”
Categoria Non-profit/Pro bono, Public service campaigns:
– Gold Effie pentru campania „Nu ma ignora”, creata pentru Asociatia Salveaza Vieti
– Bronze Effie pentru campania „Upgraded City”, dezvoltata de Graffiti BBDO si Graffiti PR pentru brandul British American Tabacco
Categoria Telecomunicatii a adus, de asemenea, 2 premii pentru clientul Romtelecom:
– Silver Effie la categoria Telecomunicatii Voce , pentru campania „Familia Telcu 3D Voce”
Bronze Effie la categoria Telecomunicatii Internet&Data pentru „Familia Telcu 3D Clicknet”.