BrandTailors, compania de strategie şi design de brand, a concluzionat un proiect “numai lapte şi miere”: redefinirea brand-ului Măgura.
Rezultatele obţinute în urma rebranding-ului Măgura din 2007, proces în urma căruia “prăjiturica prăjiturelelor” a rămas lider al categoriei de prăjituri, i-au recomandat pe consultanţii BrandTailors pentru noua misiune: al doilea rebranding Măgura. Decizia de actualizare a brand-ului a fost luată cu intenţia declarată de a consolida brand-ul Măgura, anticipând, astfel, eventualele schimbări ale motivaţiilor de consum din categoria de prăjituri ambalate.
“Demersul profilactic de consolidare a unui brand este, după părerea mea, cea mai curajoasă decizie pe care o poate lua o echipă de management de brand şi cea mai dificilă provocare pe care şi-o poate asuma o echipă de consultanţă de brand. În astfel de cazuri rarisime, fiecare dintre cele două echipe are meritul de a fi îndrăznit să transforme un brand solid într-unul puternic şi, totodată, valoros”, a declarat Beatrice Daniş, Managing Partner BrandTailors.
Auditul de brand desfăşurat de către consultanţii BrandTailors a relevat faptul că Măgura, un brand cu o personalitate şi asociatori de brand bine definiţi, avea nevoie doar de o ajustare a platformei brand-ului, care să lămurească atributul funcţional unic pe care se clădeşte fundaţia unui brand puternic. La baza acestei ajustări de brand a stat îmbogăţirea reţetei de produs cu lapte şi miere. Astfel, conţinutul sporit de lapte serveşte drept fundament pentru creşterea şi pufoşenia blatului, pe câtă vreme mierea devine argumentul principal pentru gustul dulce inconfundabil al prăjiturilor Măgura.
În urma clarificării platformei de brand, echipa de design BrandTailors a preluat proiectul de armonizare a brand-ului Măgura din punct de vedere al imaginii la nivelul raftului, rezultând, astfel, o soluţie de design de ambalaj care să asigure coerenţa grafică în cadrul celor două sub-categorii de produse din cadrul portofoliului: prăjituri glazurate cu ciocolată cu lapte şi prăjituri glazurate cu ciocolată amăruie.
Conceptul de activare a produsului în magazine, care are ca obiectiv comunicarea reţetei îmbunătăţite a prăjiturilor Măgura, a fost realizat tot de echipa BrandTailors, care a dramatizat cel mai important atribut al produsului: conţinutul bogat în lapte şi miere, care face prăjiturica „mmmmai pufoasă” şi „mmmai gustoasă”.
Membrii echipei care au contribuit la dezvoltarea acestui proiect sunt: Beatrice Daniş – audit de brand, Andreea Florea şi Beatrice Daniş – strategie de brand, Anca Andronescu, Andreea Florea, Cristina Ionescu şi Ilinca Apetrei – project management, Melania Nemeş – concept creativ, Melania Nemeş şi Janos Kurko – dezvoltare grafică, Mihai Părpălea – retuşare imagine şi pregătire de tipar.