Adobe România a primit pentru al 4–lea an consecutiv premiul Best Employer, în urma studiului realizat anual de Aon Romania. Studiul a fost realizat printr-un sondaj anonim la care au răspuns peste 25.0000 angajati ai celor 41 companii participante la studiu.
“Adobe România spune în fiecare an “prezent” la studiul demarat de AON Hewitt pentru că, fiind un studiu independent și desfășurat la nivel European după aceeași metodologie și cu aceleași standarde de la o țară la alta și de la an la an, avem încredere că rezultatul său este relevant și oglindește realitatea din organizație. Angajații răspund voluntar și anonim la sondaj, astfel că rezultatele sunt importante ca analiză internă. Este al patrulea premiu consecutiv pe care îl primim și ne bucurăm să vedem că, în timp ce compania se dezvoltă și numărul angajaților crește, păstrăm un mediu de lucru atractiv și motivant” – declară Cris Radu, Senior Director of Engineering și Site Leader Adobe România.
Studiul Aon Best Employers este conceput pentru măsurarea implicării profesionale a resursei umane și urmărește criterii precum engagement, percepția împărțirii succesului financiar al companiei, echitatea salarială, încrederea în colegi, satisfacția beneficiilor primite de angajați și familiile lor, recunoașterea meritelor sau oportunitățile de carieră.
“Rezultatele studiului Aon reprezintă un feedback relevant din partea echipei. La studiu au răspuns peste 70% dintre colegii mei din Adobe România, iar faptul că am înregistrat din nou un scor mare și am fost desemnați Best Employer ne arată implicarea și că se simt bine în organizație. Este un indicator ca filozofia noastră funcționează și că Adobe rămâne un angajator de top în piața IT din România” – adaugă Cris Radu.
Printre avantajele care au contribuit la menținerea companiei în poziția Best Employer în ultimii 4 ani este faptul că, pe lângă salariile competitive, toți angajații Adobe România primesc un pachet performant de beneficii non-financiare precum asigurări medicale și dentare pentru ei și familie, decont pentru echipamente sportive și abonament fitness, asigurare de viață. Ei au de asemenea posibilitatea de a cumpăra acțiuni la un preț preferențial foarte avantajos sau de a primi pachete de acțiuni gratuite.
„Dincolo de beneficiile financiare și non-financiare, angajații Adobe România apreciază implicarea în dezvoltarea de produse software recunoscute în lume, cu impact global. În plus, lucrează în echipe formate din colegi foarte bine pregătiți și simt că au mereu de învățat ceva nou. Indiferent de poziție, căutăm permanent să angajăm cei mai buni oameni. Targetăm top 5%, adică cei mai pregătiți atât din perspectiva abilităților și cunostințelor tehnice, ci și din perspectiva soft skills. Este important să menținem o atmosferă de lucru plăcută, relaxată, confortabilă și prietenoasă și toată lumea să simtă că se dezvoltă personal și profesional” – spune Cris Radu.
Anul trecut Adobe Romania și-a extins echipa cu peste 100 persoane, depășind pragul de 500 angajați. Aceștia lucrează activ la dezvoltarea de produse Adobe folosite la nivel global, multe dintre ele lideri în segmentul lor de piață. În ultimii 4 ani, centrul Adobe Romania s-a orientat către Cloud Computing și Big Data, o tendință la nivel global pentru care inginerii români arată competențe la un nivel ridicat. Aceasta a permis extinderea pe o nevoie existentă în Adobe și aducerea în România a dezvoltarii unor produse interesante și importante pentru companie la nivel global.