NielsenIQ Brandbank, principalul furnizor de soluții de conținut digital pentru produse care oferă experiențe de cumpărături omni-canal, a anunțat că a fost ales de PENNY România ca furnizor de conținut digital. Cu această desemnare, NielsenIQ Brandbank se va concentra pe crearea, gestionarea și distribuirea de imagini și date de produs precise, actualizate și coerente către PENNY România și furnizarea de imagini flexibile de înaltă rezoluție pentru produse pentru a sprijini construirea de planograme.
În calitate de furnizor de produse digitale de încredere și cu experiență pentru grupul REWE pe piețele din Ungaria și Republica Cehă, PENNY România a recunoscut poziția puternică a NielsenIQ Brandbank în industrie și a fost încântată să găsească o soluție care a permis ca toate informațiile despre produse digitale să fie gestionate într-o singură locație centralizată. Ca parte a acestui rol, NielsenIQ Brandbank va putea să consolideze prezența online a PENNY România prin îmbunătățirea experienței cumpărătorului prin conținut îmbunătățit al produsului și optimizarea eficienței generale online pe platformele omni-canal.
„Suntem încântați să adăugăm PENNY România în portofoliul nostru de retaileri. Este o perioadă de transformare pentru cumpărătorii din România, deoarece datele înregistrate și imaginile flexibile de înaltă rezoluție capturate de NielsenIQ Brandbank vor fi folosite pentru vânzări online și offline, planificarea spațiului, scopuri de marketing și publicitate. Suntem mândri să sprijinim PENNY România în călătoria lor către digitalizare.” a declarat Róbert Bölöni, Key Account Manager NielsenIQ Brandbank.
„Ne adaptăm continuu la nevoile și preferințele clientului, de aceea parteneriatul cu NielsenIQ Brandbank este important pentru noi. Împreună ne vom concentra pe gestionarea de imagini și informații despre produs astfel încât să asigurăm o experiență cât mai plăcută de cumpărare omnichannel. Această soluție ajută foarte mult în procesul de achiziție online deoarece îi permite să vizualizeze produsul și informațiile de pe ambalajul acestuia astfel încât să poată face alegerea cea mai potrivită pentru el” a declarat Dana Bălănescu, Digital Commerce Operations Team Leader, PENNY România.