Reţeaua de magazine de tip discount se repoziţionează la început de an
“Ştie ce ne place” este noul slogan prin care Penny Market, reţeaua de magazine de tip discount a grupului REWE România, se repoziţionează la începutul anului 2013, pentru a desăvârşi procesul amplu de modernizare început în anul precedent.
Prezent în România din anul 2005, Penny Market fructifică experienţa îndelungată pe piaţa locală printr-o mai bună adaptare la preferinţele şi nevoile consumatorilor. Astfel, alături de beneficiul preţurilor mici, reţeaua Penny Market oferă acum românilor un sortiment echilibrat între produsele autohtone, de la producătorii locali, şi produse internaţionale la preţuri foarte avantajoase.
Alimentele produse în România reprezintă acum peste 60% din gama de produse alimentare comercializate de Penny Market.
În plus, clienţii Penny câştigă mai mult timp pentru ei şi familie, datorită organizării mai eficiente a magazinelor, care oferă o experienţă la cumpărături mai plăcută şi mai rapidă ca oricând.
Noua poziţionare Penny Market este comunicată la nivel naţional prin spoturi TV şi radio, materiale POS şi pliante cu oferta săptămânală.
„Penny Market şi-a propus, încă de la început, să fie opţiunea cea mai avantajoasă pentru cumpărături. Însă în aceşti opt ani pe piaţa din România am fost atenţi la dorinţele şi aşteptările consumatorilor noştri. De aceea, prin toate îmbunătăţirile aduse magazinelor şi prin noua poziţionare, îi invităm să descopere, acum, la Penny Market, o sortimentaţie de produse concepută special pentru români, la aceleaşi preţuri foarte accesibile. De asemenea, vom continua modernizarea şi expansiunea reţelei şi în 2013, pentru a oferi cât mai multor consumatori o experienţă plăcută şi accesibilă la cumpărături”, a declarat Günter Becker, CEO REWE România.
În 2012, magazinele Penny Market au trecut printr-un amplu proces de modernizare şi remodelare, proces care va continua şi în acest an. Noul design, având la bază conceptul „Penny Ambiente”, creează spaţii mai bine organizate, cu o atmosferă mai caldă şi este completat de un personal prompt şi amabil, dar şi de o gamă nouă de garanţii, ce răspund nevoilor diversificate ale consumatorilor. Printre avantajele garantate de Penny se numără calitatea produselor, prospeţimea, rapiditatea la cumpărături şi avantajul celui mai mic preţ, toate garantate prin vouchere compensatorii în valoare de 5 lei sau prin posibilitatea returnării produselor.
Oferta îmbunătăţită a magazinelor Penny Market include şi noul raion de brutărie, unde sunt nelipsite pâinea şi produsele de patiserie calde, proaspăt scoase din cuptor. În timp ce gama de produse alimentare oferă avantajul prospeţimii, gama de produse nealimentare beneficiază de un program săptămânal de oferte tematice, pentru articole practice cum sunt cele de uz casnic, textile, electrocasnice, papetărie sau articole de joacă şi de sezon.
Principiul Penny Market se bazează pe achiziţionarea de produse autohtone, ponderea cea mai mare în sortiment având-o produsele alimentare. Totodată, clienţii beneficiază de o gamă extinsă de mărci proprii Penny Market, ce conţine produse de calitate superioară, atât naţionale, cât şi internaţionale, la preţuri foarte avantajoase.
Dezvoltarea calitativă a fost dublată de o creştere a reţelei Penny Market, care la sfârşitul anului 2012 număra 136 de magazine în toată ţara. La nivel naţional, Rewe România a creat, până în prezent, peste 2.800 de locuri de muncă.