Penny Market/Penny Market XXL, cea mai mare reţea de magazine tip discount din România, a deschis cel de-al 118-lea magazin, în Cluj-Napoca. Suprafaţa magazinului este de 1.384 m2, dintre care 1.032,5 m2 spaţiu de vânzare şi 124,78 m2 depozit şi spaţii sociale, în timp ce parcarea pentru clienţi numără 245 de locuri. Noua deschidere a creat 12 locuri de muncă. Pentru 2011, Rewe România are în plan extinderea reţelei din România cu alte 20 de magazine.
Penny Market urmează strategia de preţ prin care doreşte să le ofere clienţilor produse variate, care acoperă tot necesarul zilnic, la cel mai bun preţ de pe piaţă. Se încurajează achiziţionarea de produse locale, astfel încât ponderea principală a articolelor oferite spre vânzare să fie de provenienţă autohtonă. Importanţa cea mai mare o au produsele alimentare, oferind totodată o gamă extinsă de articole de casă, textile, electrocasnice, papetărie, articole de joacă şi de sezon.
De asemenea, Penny Market are o gama variată de mărci proprii, atât naţionale, cât şi internaţionale. Un alt punct forte îl reprezintă departamentul de produse proaspete. Astfel, Penny le garantează zilnic clienţilor săi calitatea şi prospeţimea produselor la cele mai bune preţuri pentru carne, mezeluri, brânzeturi şi produse lactate, legume şi fructe. Pe lângă sortimentul de bază, Penny Market oferă o varietate de produse tematice de calitate.
Nu în ultimul rând, magazinele Penny Market sunt concepute astfel încât clienţii au totul la îndemână – îşi pot face cumpărăturile într-un timp foarte scurt, datorită unei compartimentări clare pe sortimente, ce le facilitează orientarea.