Discounterul PENNY își continuă planul de expansiune în România prin deschiderea a două noi magazine: unul în Săbăoani, județul Neamț și unul în Buzău, județul Buzău. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 288 de magazine.
Primul, magazinul PENNY din Săbăoani, județul Neamț de pe Str. Progresului, nr. 5, are o suprafață de vânzare de 860 m2, patru case de marcat și 15 angajați. Totodată, magazinul dispune de 80 de locuri de parcare.
Cel de-al doilea, magazinul PENNY din Buzău, județul Buzău de pe Str. Stadionului, nr. 120, are o suprafață de vânzare de 806.7 m2, patru case de marcat și 14 angajați. Mai mult, magazinul dispune de 34 de locuri de parcare.
Designul noilor magazine din Săbăoani și Buzău este modern și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.
PENNY Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată foarte clar în șapte piloni cheie: experiență îmbunatațită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.
Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, PENNY își propune să atingă cifra de 600 de magazine și în materie de logistică, anul acesta retailerul va inaugura cel de-al patrula depozit de la Filiași, județul Dolj.