Campania aduce în prim plan DORUL, oferindu-le românilor din străinătate ocazia de a se conecta cu cei dragi și de a câștiga biciclete Pegas
Mai devreme sau mai târziu, pe toți ne ia dorul de casă. Indiferent cât de împlinită și interesantă e viața pe-afară, tot e ceva la care ținem și pe care nu-l găsim decât la noi în țară.
Acesta este motivul pentru care Pegas, Publicis România și Nurun lansează în perioada 12 iulie – 15 august, campania globală #PegasDor, prin care românii din diaspora se reîntâlnesc cu lucrurile de acasă, de care le este cel mai dor.
Aceiași oameni care au adus Pegasul copilăriei înapoi, le readuc acum românilor de pretutindeni acel ceva după care tânjesc când vine vorba despre “acasă”. Fie că e vorba despre o jucărie din copilărie, un album foto sau de mâncarea preferată gătită de mama, românii din diaspora au ocazia să se reîntâlnească cu ceea ce le stârnește cel mai mult dorul de casă, împreună cu o bicicletă Pegas.
Mai multe detalii, în filmuleț:
“Sunt fericit și mândru să lansăm prima campanie globală pentru Pegas, pornind de la o realitate atât de profundă, dorul, și atât de puternic înrădăcinată în ADN-ul acestui brand. Campania se adresează atât românilor de acasă, cât și celor de departe, prin intermediul comunităților de pe Facebook. Îi vom ajuta pe români să fie mai aproape de familie și de prieteni, aducându-le, indiferent unde se află, o parte din DORUL celor dragi, pe o bicicletă Pegas.” – Jorg Riommi, Chief Creative Director – Publicis România
Pegas reușește să traducă perfect cuvântul “dor”, despre care știm că nu are echivalent în nicio altă limbă. Și aceasta, printr-un simplu gest plin de însemnătate.
“Am rezonat din prima cu ideea propusă de Publicis și suntem încântați de felul în care echipa a pus în valoare faptul că Pegas e unul dintre cele mai fidele branduri naționale. Intenția noastră este să fim aproape și de românii plecați în străinătate, să le readucem bucurii și lor, chiar acolo unde sunt, să clădim o comunitate unită pentru cei din diaspora și să le aducem aminte că Pegas rămâne același prieten bun din copilărie. Și cum puteam să promovăm mai frumos sentimentul de apartenență națională, dacă nu cu ajutorul unui cuvânt unic – dor – un important trademark românesc și unul dintre cele mai frumoase sentimente pe care le putem trăi.” – Andrei Botescu, Fondatorul Atelierelor Pegas
În perioada 12 iulie – 15 august, românii din diaspora se pot înscrie în campania #PegasDor în 4 pași simpli: să se filmeze, nu mai mult de 1 minut, lângă un obiectiv-emblemă din orașul în care sunt stabiliți în prezent, să se prezinte și să spună de ce lucru le este cel mai dor din România, iar apoi să încarce filmul de maximum 60 de secunde pe www.pegasdor.ro sau pe Instagram, cu hashtag-ul #pegasdor.
După data de 15 august vor fi aleşi 3 câştigători care se vor reîntâlni cu lucrul din România de care le era cel mai mult dor, împreună cu o bicicletă Pegas.
#PegasDor își propune să le reamintească românilor plecați în străinătate cât de importante sunt lucrurile din copilărie și, totodată, să reunească, într-un singur loc, cele mai frumoase povești despre țara lor.
Echipa Publicis România: Mihai Costache – Copywriter, Adrian Ioța – Art Director, Elis Iaia – Digital Planning Director, Dan Frînculescu – Group Creative Director, Jorg Riommi – Chief Creative Officer, Raluca Iacob – Head of Strategy, Alexandra Murray – Client Service Director, Raluca Cojocaru, Cătălina Popescu – Jr. PR Officer, Andreea Grigorean – PR Officer.
Echipa Nurun: Mihai Pocorschi, Constantin Bunica – Web Developer, Marius Fărcășanu – Digital Art Director, Alina Neagu – Account Manager, Călin Buzea – Managing Director.