PeerIndex.com, un serviciu de masurare a influentei utilizatorilor in social media, cu sediul in Marea Britanie, lanseaza impreuna cu Apropo.ro, portalul care ofera zilnic utilizatorilor tot ce e hot pe internet, o actiune de analiza a influentei pe Twitter in Romania.
Analiza va genera si un top al utilizatorilor romani de Twitter cu cel mai mare potential de influenta, in functie de scorul individual generat de PeerIndex in baza unui un algoritm complex.
Algoritmul PeerIndex.com ia in calcul pentru masurarea influentei, dincolo de numarul de prieteni sau followers, interactiunile pe care fiecare utilizator le genereaza cu acestia si mai ales scorul individual al fiecaruia din cei cu care interactioneaza.
Pentru a obtine un scor cat mai exact, utilizatorii trebuie sa se inscrie pe PeerIndex.com. In urma unei perioade de test care va dura o saptamana, timp in care toti utilizatorii interesati sunt invitati sa se inscrie, topul va fi anuntat pe Apropo.ro impreuna cu o analiza a potentialului de influenta pe care il au cei care vor fi in top la finalul perioadei de test .
Topul, numit “Cei mai influenti utilizatori de Twitter din Romania” va fi disponibil in saptamana de test pe portalul Apropo.ro, intr-o pagina dedicata: //www.apropo.ro/peerindex-top-twitter si va fi actualizat in timp real, pana la finalul perioadei de test, pe masura ce utilizatorii din top isi completeaza datele .
"Prin evaluarea tendinţelor social media cu PeerIndex oricine poate determina influenţa sa individuala pe internet. În plus, poate intelege mai bine comunicarea in social media in cadrul industriei specifice in care activeaza, precum si autoritatea altor utilizatori din reteaua sa de contacte”, a declarat Azeem Azhar, CEO Peer Index.
Despre Peer Index
PeerIndex.comeste un serviciu care ajuta brandurile sa identifice si sa implice liderii de opinie online pentru interactiuni de brand si sampling de produse. Folosind propria tehnologie de analiza a influentei, PeerIndex identifica liderii de opinie pe canalele social media cu expertiza in arii specifice, de la electronice la pescuit. Odata identificati acesti utilizatori, Peer Index faciliteaza brandurilor conexiunea cu acestia pentru a genera word-of-mouth pozitiv, ajutand brandurile si agentiile sa integreze marketingul bazat pe influenceri in mix. PeerIndex are sediul in Londra, Marea Britanie.
{mosloadposition user9}