Pepsi relansează luni, 12 mai 2008, website-ul www.Pepsi.ro sub forma unei platforme interactive în care consumatorii sunt invitaţi să fie parte a echipei redacţionale a site-ului.
“Suntem în era consumatorului. De peste un an, ambalajele Pepsi sunt inspirate din stilul de viata al adolescenţilor din întreaga lume. Anul trecut în România, Pepsi a urcat cinci tineri talentaţi pe scena, împreună cu The Black Eyed Peas. Anul acesta, doi tineri români s-au alăturat celor din străinătate pentru a regiza un spot creat de consumatorii Pepsi din întreaga lume. Tinerii din România sunt mereu în mişcare, creativi, trendsetteri uneori. Ştim că pasiunile şi stilurile lor de viaţă sunt atât de diferite, că fiecare tânăr are propria definiţie a ideii de cool, că trec prin experienţe fantastice care trebuie împărtăşite cu prietenii. Pepsi va fi în permanenţă conectat la aceste experienţe prin noul site Pepsi.ro.” – Călin Clej, CSD marketing manager PepsiCo International. Relansarea site-ului Pepsi.ro se înscrie în strategia globala de comunicare online în cadrul căreia Pepsi a lansat o platformă socială de fotbal, pepsiyouniverse.com. Alături de staruri internaţionale, pe acest site puteţi descoperi şi profilurile celor trei jucători ai Naţionalei României care au jucat în ultimul spot Pepsi intitulat “Open Source”. Mutu, Marica şi Lobont au început să primească deja mesaje de încurajare de la suporteri prin intermediul site-ului pentru competiţiile importante care urmează în această vară.
Odată cu relansarea, Pepsi.ro se transformă dintr-un portal de ştiri într-o platforma interactivă, în care consumatorii au putere editorială şi socializează schimbând între ei ADN-uri virtuale. Activitatea fiecărui consumator pe site va fi contorizată, urmând ca în a doua etapă cei mai activi utilizatori să devină super-useri Pepsi şi să schimbe punctele acumulate pe site pe premii speciale.
“Site-ul Pepsi.ro va fi mai mult decât o platformă de socializare – este un spaţiu unde fiecare tânăr face parte din echipa Pepsi, în aceeaşi măsură ca şi echipa redacţională. Nu vrem o platformă de informare în care noi le spunem tinerilor ce este cool şi interesant, vrem să îi ascultam şi să aflăm ce consideră ei că este cool şi interesant.” – Ana Sipciu, Account Manager Pepsi, Graffiti BBDO.
{mosloadposition user10}