Grupul Pictas a demarat acţiunile creării unei noi şi inovatoare reţele de publicitate online şi odata cu aceasta o repoziţionare a agenţiei de publicitate full-service Pictas Advertising.
După o activitate de peste opt ani pe piaţa de advertising atât din România cat şi internationala, grupul a decis dezvoltarea unei noi unităţi de business, demarând lucrul la o reţea de publicitate, ce va fi lansată la începutul lunii octombrie.
Odată cu această schimbare, agenţia de publicitate şi comunicare, Pictas Advertising, şi-a reîmprospătat apariţia printr-o nouă poziţionare, un nou website şi stil.
Poziţionarea se referă la dorinţa agenţiei de a trece dincolo de boom-urile creative, de acel efect de woow, doar pentru propria notorietate. “Considerăm important efectul pe care clienţii noştri vor să îl obţină pe piaţă şi nu propriul nostru boom. Frecvent se întâmplă ca partea creativă să întunece mesajul strategic adresat consumatorilor şi astfel impactul campaniei va fi doar unul superficial şi de scurtă durată.”, susţine Oana Dereli, Managing Partner Pictas.
Noua prezenţă a agenţiei este una deosebită, cu un accent evident pus pe eficientă, seriozitate şi targetare, această direcţie regăsindu-se in toate materialele de prezentare ale agenţiei. Tema centrală este cea a mafiei anilor ‘30, când toate soluţiile şi “rezultatele” se obţineau în mod elaborat, strategic, având obiectivele foarte bine delimitate. Prin sloganul “Consider it done”, agenţia îşi impune unul din cele mai dificile obiective din industrie: rezultate optime, într-un timp scurt şi cu eforturi financiare minime din partea clientului.
Printre clienţii agenţiei se numără Anchor Grup, Liberty Center, Rovere Exclusive Concept, Agroli Group, Nanette Group, Ministerul Dezvoltării.
{mosloadposition user10}