Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Pe pagina de Facebook Michelin Romania descoperi masina care merge pe like-uri

Michelin

Ecofriendly şi people friendly

Începând cu septembrie 2012, Michelin România a dat startul maşinii care se deplasează cu ajutorul like-urilor, chiar prin intermediul noii sale pagini de Facebook, www.facebook.com/MichelinRomania. LIKE dupa LIKE, kilometru după kilometru! Michelin îşi va purta fanii de pe Facebook într-o călătorie virtuală de neuitat, oferindu-le sfaturi utile şi inspiraţie pentru viaţa reală. «Fie că eşti pasionat de şoferie sau de călătorii, alimentând maşina Michelin cu like-uri, vei avea ocazia să faci noi descoperiri.» a spus Alina Papa, Director de Comunicare Michelin România şi Balcani.

Prin lansarea paginii de Facebook locale, Michelin România îşi consolidează prezenţa în mediul online şi îşi continuă strategia de comunicare cu clienţii săi prezenţi în acest mediu. «Având în vedere ca mulţi dintre clienţii Michelin sunt foarte activi pe platformele de social media, prezenţa noastră aici a fost una firească, mai ales ca acest spaţiu este potrivit pentru o discuţie deschisă şi transparentă, reprezentativă pentru comunicarea dintre Michelin şi client.» a adăugat Alina Papa.

Zi de zi, Michelin le va prezenta fanilor săi de pe Facebook sfaturi utile, curiozităţi şi poveşti fascinante din spatele brandului Michelin, în diferite rubrici precum: Clubul Michelin, Km de poveste, Michelin zi de zi, O istorie în mişcare, Cariere, Ghid de călătorie, Competiţii Auto Moto.

Pe parcursul lunii noiembrie, Michelin a lansat pe Facebook aplicaţia CONCURS ROAD TRIP MICHELIN. Această aplicaţie le oferă fanilor Michelin de pe Facebook, posibilitatea să meargă într-un Road Trip virtual prin România, alegând din cele 5 trasee propuse de Ghidul Verde Michelin. După alegerea traseului preferat, aceştia sunt invitaţi să aleagă 3 prieteni care să-i însoţească în această călătorie. La sfârşitul călătoriei, utilizatorii aplicaţiei vor primi o hartă reală, pe care o vor putea folosi în următoarea călătorie cu maşina, şi vor intra în tragerea la sorţi pentru 50 de kit-uri de călătorie Michelin.

Pe lângă pagina de Facebook, Michelin România a lansat anul acesta şi canalul de youtube: //youtube.com/michelinrochannel. Vizitatorii vor putea găsi aici diverse filme legate de lumea Michelin: evenimente, lansări de produse, reclame dar şi filme educative şi prezentări de produse care intră în cele mai mici detalii ale inovaţiilor Michelin. În plus, de anul acesta, site-ul www.michelin.ro a fost optimizat şi pentru mobil: m.michelin.ro, Michelin fiind astfel mai aproape de clienţi cu informaţii complete şi utile, oriunde s-ar afla. «Prin prezenţa pe toate aceste canale de comunicare online, ne-am dorit să fim aproape de comunităţi diferite, comunicând cu clienţii exact acolo unde se află ei, oferindu-le sfaturi practice şi invitându-i să descopere lumea Michelin, o lume mobilă, prietenoasă, fără graniţe impuse, astfel încât, printr-un dialog deschis, să creăm o legătură durabilă cu aceştia.» a adăugat Alina Papa.

În 2 luni de la data creării paginii locale de Facebook „Michelin România”, aproape 7000 de utilizatori s-au declarat fani ai brandului de origine franceză, o mare parte dintre aceştia fiind foarte activi prin comentarii, like-uri, share-uri şi participare la concursuri.

Strategia digitala Michelin a fost coordonată de Michelin România şi Balcani prin Alina Papa – Director Comunicare, Bogdan Boboc – Webmaster şi Irina Şeptilici – Director Evenimente, cu suportul echipei TBWA formată din: Dragoş Roşca – Digital Artist, Sebastian Romano – Copywriter, Bogdan Badiu – Copywriter, Alin Marghidanu – Creative Director, Laura Nedeleschi – Creative Director, Alexandru Tertisco – Web Developer, Daniel Ivan – Front-End Developer, Oana Romanescu – Account Executive, Daniela Ioan – Account Director.

Despre Michelin Group şi Michelin România

Dedicată pentru îmbunătăţirea mobilităţii durabile, Michelin creează, produce şi comercializează anvelope pentru fiecare tip de vehicul, inclusiv avioane, automobile, biciclete, utilaje industriale, echipamente agricole, camioane grele şi motociclete. Michelin are 115.000 de angajaţi în mai mult de 170 de ţări şi operează în 69 de situri de producţie în 18 ţări din cinci continente. Compania publică, de asemenea, ghiduri de călătorie, ghiduri pentru hoteluri şi restaurante, hărţi şi atlase rutiere şi oferă şi servicii electronice ce sprijină mobilitatea, pe ViaMichelin.com. Operaţiunile de cercetare şi inovare sunt în curs de dezvoltare şi luate în îngrijire în centre de tehnologie din Asia, Europa şi America de Nord.

Grupul Michelin şi-a început activitatea în România în august 2001. În prezent, Michelin are în România aproape 3000 de angajaţi, 3 uzine, 2 la Zalău şi una la Floreşti şi o reţea comercială. Începand cu anul 2005, România a devenit centru regional pentru operaţiunile comerciale ale Grupului Michelin în Albania, Bulgaria, Croaţia, Federaţia Bosniei şi Herţegovinei, Macedonia, Muntenegru şi Serbia.

Bucuresti, 28.11.2012

{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.