ediţia a doua a Galei Trusted Brand.
Editura Reader’s Digest România a facut publice, cu această ocazie rezultatele studiului European Trusted Brands 2008 şi a premiat mărcile în care au investit încredere cititorii români. European Trusted Brands este efectuat în fiecare an, din 2001 şi continuă să fie unul dintre cele mai ample studii care privesc consumatorul european. Cercetarea a fost elaborată în 16 ţări europene, implicând un numar de 23.651 răspunsuri. Pentru al doilea an consecutiv, România este ţară participantă la acest studiu. Principalul scop al studiului a fost identificarea mărcilor în care europenii au cea mai mare încredere şi evaluarea percepţiilor asupra mărcilor nominalizate.
Evenimentul prezentat de Mihaela Rădulescu a adunat laolaltă reprezentanţii celor mai de încredere mărci desemnate de români, care cu această ocazie au fost recompensaţi de public (prin intermediul premiilor) pentru performanţele lor.
Seara a fost completată de un moment comic susţinut de actorul Horaţiu Mălăele. La scurt timp după acest moment, participanţii au fost invitaţi să urmărească pe terasa Palatului Bragadiru un dans “incendiar” al componenţilor trupei Crispus.
Evenimentul a fost încheiat de un recital al trupei Vank, alături de care a cântat şi publicul din sală.
Pentru anul 2008, mărcile câştigătoare în cadrul studiului Trusted Brand România sunt: Mercedes, Philips, IBM, Nokia, Vodafone, Sony, Atlassib, BCR, Visa, Asirom, RCS&RDS, Petrom, Eurovita, Algocalmin, Nurofen, Head & Shoulders, Avon, Nivea, Ariel, Nestle, Carrefour, Metro, Tarom, Dove, Pedigree, Danone, Coca-Cola, Prigat, Borsec, Knorr, Rama, Untdelemn de la Bunica, Milka, Jacobs, Pro Tv, Europa Fm, Jurnalul Naţional şi Traian Băsescu.
Pentru a afla mai multe informaţii despre studiul Trusted Brand, vă invităm să citiţi ediţia din mai 2008 a publicaţiei Reader’s Digest, iar pentru a afla care sunt cele mai de încredere mărci pe care europenii le-au votat, vă invităm să vizitaţi www.rdtrustedbrands.com
{mosloadposition user10}